Probleem(pje)? Map wilt niet van me iPod verdwijnen

Beste Mensen,

Ik heb een iPod Photo (30GB) en hij werkt perfect. Heb alleen wat albums op de iPod gezet, om ze vervolgens op cd te branden op een andere pc. (ik heb nl. geen nero)
Anyways, nu heb ik alle albums overgezet en kon ze allemaal deleten. Op 1 map na, als ik deze wil deleten rkijg ik de melding:
[i:a1a99a8e0e]"Kan de Map “charlie parker & miles davis - bird & miles niet verwijderen. De map is niet leeg” [/i:a1a99a8e0e]

Alle tracks zijn uit het mapje gedelete maar de map zelf krijg ik er niet af.
[b:a1a99a8e0e]Wie kan mij helpen deze map alsnog van me iPod afhalen. [/b:a1a99a8e0e]
Kan het zijn dat er ook nog [i:a1a99a8e0e]verborgen bestanden[/i:a1a99a8e0e] in zitten? Zoja, hoe kan ik deze verborgen bestanden eventueel zichtbaar maken?

Met vriendelijke groet,

– Raoul.One

Als je een map hebt aangemaakt en daar nrs hebt ingezet en die wist staan de nummers mogelijk in je algemene bibliotheek. Mogelijk gaat daar iets mis .

Als map echt leeg is zou je deze moeten kunnen wissen.

[quote:e8905dee46="ronald"]Als je een map hebt aangemaakt en daar nrs hebt ingezet en die wist staan de nummers mogelijk in je algemene bibliotheek. Mogelijk gaat daar iets mis .

Als map echt leeg is zou je deze moeten kunnen wissen.[/quote:e8905dee46]

Beste Ronald,

Het rare ervan is, dat er telkens 1 bestandje in blijft zitten (van 0kb). Ken het bestandje wel wissen, en als ik dan de gehele map probeerd te wissen lukt dat niet. Kijk ik weer in de map en dan zit datzelfde bestandje van 0kb er weer in?

Daarom zitten er misschien verborgen bestanden in ofzo? Weet jij misshien hoe ik verborgen bestanden weer naar boven kan laten komen (windows xp)??

in xp staat als je een venster open hebt in een van de menu's opties, daar kan je dat instellen.

[quote:6dac8baff0="rrrichie"]in xp staat als je een venster open hebt in een van de menu's opties, daar kan je dat instellen.[/quote:6dac8baff0]

mjaah heb het al. kreeg later een foutmelding als ik itunes op ging starten en heb die melding hier opgezocht. heb me ipod opnew ge-update met de update-software van paar weken gelee en nu ben ik wel me muziek kwijt (die ik van te voren wel eerst ff heb opgeslagen) maar me ipod werkt weer als voorheen =)

–Raoul.One