probleem

hallo wie weet raad telkens ik mijn ipod aansluit op mijn pc krijg ik de melding "niet loskoppelen de ipod word bijgewerkt" maar uiteindelijk word er niets bijgewerkt zo worden er geen nummers naar de ipod gekopieerd ik heb het reeds eerder gezegd ik vind zo een ipod maar een prulletje hij is nu 1 maand oud wie wil hem voor een eerlijke prijs

Heb je al eens geprobeerd de software opnieuw te installeren?

Het betekent gewoon dat hij wordt opgeladen via de computer

hoi nos, wat voor ipod heb je want op zich wil ik er wel een gaan kopen.

Je moet je iPod eerst softwarematig ontkoppelen voordat je hem daadwerkelijk kunt loskoppelen. Daarom staat er in het scherm dat je hem niet zomaar los kunt halen. Zodra je in iTunes het "Eject" tekentje achter je iPod het aangeklikt krijg je even later op je iPod te zien dat je hem los kunt koppelen.

[quote:c96467a5b1="nos"]...maar uiteindelijk word er niets bijgewerkt zo worden er geen nummers naar de ipod gekopieerd...[/quote:c96467a5b1] Al bij de preferences/voorkeuren gekeken welk playlists er naar je iPod gekopieerd zouden moeten worden? Ik denk dat 'ie op "handmatig" staat.

(een iets duidelijker onderwerp mag trouwens ook best; als iedereen met een probleem z’n onderwerp “probleem” gaat noemen, dan hebben we een probleem)

Probeer anders eens je nummers vanuit iTunes te slepen naar het icoontje van je iPod in iTunes. Dan kopieërt 'ie ze naar je iPod. Of anders idd eens kijken onder je voorkeuren en het automatisch bijwerken inschakelen, zoals hierboven gezegd 8)

De iPod is echt een prachtapparaat, zou zonde zijn als je 'm zo snel al weg wilt doen omdat je 1 dingetje niet snapt (staat volgens mij trouwens ook in de handleiding, maar goed…)