probleempje itunes

Naja, echt een probleem is t niet, maar sinds ik itunes opnieuw geinstalleerd heb, wilt hij elke keer als ik bezig ben met muziek erop gooien, informatie voor aansluitend afspelen bepalen. en dat is echt HEEL irritant aangezien itunes dan enorm traag is en ik NIKS meer kan doen.. kan ik dit niet ergens zelf aanvinken of juist afvinken?? Of zit er echt niks anders op dan m maar zn gang te laten gaan en de hele avond mn computer niet meer te kunnen gebruiken??

alvast bedankt!

Dat zou ik gewoon even laten lopen ('even' afhankelijk van hoe groot je Bieb is) want het is namelijk eenmalig en zorgt ervoor dat de muziek van aaneengesloten albums (van die cd's waarvan de tracks in elkaar overvloeien zonder dat je er een pauze tussen hoort) goed wordt weergegeven. Ik kan trouwens zo 1-2-3 niet vinden of je die optie ergens uit kan zetten, maar ja... Gewoon iTunes z'n gang maar even laten gaan en daarna ben je er van af. Als je nog 's iTunes opnieuw moet installeren, zorg dan dat je eerst de complete iTunes Bieb hebt gebackuped.

Duurt bij mij (4737 nummers) ongeveer zes uur op een iBook G3, 800 MHz met 256MB onder de kap...

Lekker nachtje slapen dus…