Probleempje met Quicktime Mov's

Hallo,

Ik heb een vraagje over wat quicktime Mov’s die ik hier heb staan. Het is namelijk zo dat ze copyprotected zijn en ik wil ze graag op een dvd branden. Ik kan ze niet importeren in iMovie of iDvd is er een tooltje of een trucje om dit wel voor mekaar te krijgen?

Alvast bedankt!

Je kan ook niets exporten vanuit de QT player? Moet je wel QT Pro voor hebben.

Copy protected QuickTime filmpjes? Bestaan die? Welke bestandsextensie heb je het dan over? .mov?

En als je alles selecteert, kopieert in een nieuwe film en dan exporteert?

Bedankt voor de snelle antwoorden en ja het gaat om een paar mov bestanden. Dit zijn een paar losse clips van Live 8 die ik op dvd wou zetten maar ik kan ze niet in iMovie importen dan krijg ik de volgende foutmelding: The file could not be imported:Unknown Error dus daar heb ik niet zo veel aan. En bij iDvd krijg ik ik de volgende melding: Unsupported File Type: Copy Protected Video. Ik heb QT Pro ik kan zo afspelen hierin maar kan niet exporteren of opslaan in avi ofzo:(

Wel afspelen maar niet exporteren vind ik raar. Wat geeft QT voor meldingen? Zijn er menu-items disabled?

ja afspelen gaat prima en QT geeft verder geen meldingen er zijn wel menu items gedisabled namelijk de volgende: Save, Save As, Share en Export ik kan er dus geen kant mee op baal er wel een beetje van het zijn clips van aol.com die bieden streams on demand aan van de live8 concerten.

Ja hallo, dat zijn allen QuickTime Pro functies. Gewoon even een serienummer kopen bij Apple en u kunt er alle kanten mee op.

Ik heb QT Pro al zoals je hierboven kunt lezen. Bij normale mov bestanden zijn deze functies uiteraard gewoon aktief maar nu bij deze bestanden dus niet vandaar mijn vraag.