Probleempje met SpyMac registratie

Free 1GB mailbox, 250MB webstorage, 100 MB picture storage?

Ben je nou Nederlander of niet? 8)

Na een uur wachten op mijn validatie email voor een registratie nog steeds geen reactie. Duurde dit bij jullie ook zo lang?

Nou ben ik bang dat ik in mijn enthousiasme een verkeerd emailadres ingetikt heb. Weten jullie of dit registratie proces, voor validering is terug te draaien.

Dank, kan niet wachten

Nou eindelijk heb ik hem opgestuurd gekregen.

Volgende vraag; Ik kan de boel niet echt werkend krijgen zonder alle gevraagde gegevens in de velden te duwen. Bij een (auctions) wordt ook je creditcard gevraagd. Vullen jullie dit ook in?

Ik heb wel alles ingevuld, behalve m'n creditcardnummer, maar dit heb ik dan ook niet.

Het creditcardnummer is alleen nodig als je iets wilt verkopen. De [i:b605b29ba1]auctions[/i:b605b29ba1] kun je zonder dit nummer wel gewoon bekijken. Ik zou m’n creditcardnummer pas invullen als ik iets zou gaan veilen.

Veel plezier met Spymac! Ik vind het wel lachen. Het is alleen een beetje traag allemaal…

Bij mijn eerste aanmelding heb ik ook geen bevestigingsmailte gekregen waardoor ik met mijn registratie niets kon doen. Ik heb toen een mailte verstuurd naar spymac, maar tot op heden geen antwoord gekregen. heb dan maar een nieuw account gemaakt en daar ging alles prima. Moet alleen nog eens uitzoeken hoe het werkt??

zelfde geval hier. kreeg "invalid mail address" op het scherm. denk dat ze een beetje druk bezocht worden op het moment.

Doet ie het bij jullie al? Een vriend van me heeft zich ook ingeschreven en ik wil hem graag vertellen dat hij nog even geduld moet hebben en dat alles goed komt.

Heb me zonet zonder probleem geregistreerd. Heb vervolgens ook al mijn e-mail box kunnen inspecteren. De site is alleen wel nogal traag (druk?).

En als er gemeld wordt: “invalid e-mail address” oid kan het natuurlijk ook altijd nog zo zijn dat je username al door iemand anders is geclaimed… :finderoud:

Bij het aanmelden voor Spymac kreeg ik een melding dat mijn registratie-mail niet verstuurd kon worden. Opnieuw aanmelden lukt ook niet omdat bij mijn mislukte aanmelding mijn huidige mailadres wel is opgeslagen. :(

Beetje jammer dat ik gisteren pas van Spymac hoorde, samen met die hele horde pc-gebruikers die het nu registratiesysteem overbelasten…

Heb hetzelfde probleem, gister al. Met dat invalid email adress.

Het stond vandaag zelfs in de krant! Doen ze best goed bij Spymac.