problemen afsluiten met suitcase

Ik heb een probleem sinds ik suitcase x1 heb geiinstalleerd. Als ik hem wil afsluiten blijft hij hangen en er gebeurd helemaal niets meer. Maar als ik eerst suitcase afsluit en dan mijn computer afsluit dan werkt het in de meeste gevallen wel. Het is alleen niet de bedoeling om het zelf eerst af te sluiten. Wat gaat er niet helemaal goed.

Ik heb hetzelfde gehad met suitcase, op de extensis.com site staat dit bij de support; volgens hen heeft het te maken met beschadigde preferences, dus als je deze weggooit zou het beter gaan. Ik heb in ieder geval nu geen last meer met uitloggen meer gehad. Dit staat er: [If Suitcase 10 or X1 under any version of OS X hangs or prevents normal logout, it's very probable that Suitcase's preferences have been damaged. To resolve this, quit Suitcase and trash the Suitcase preferences. Remove both the com.extensis.suitcase.plist file and the Suitcase Preferences folder from /Users//Library/Preferences. Then re-add your fonts to Suitcase.]

succes

Aaaaaaargghhh, weer Suitcase :x

dada1958, wordt het niet eens tijd om een apart “Allerlei ellende met Suitcase”-topic te starten :wink:

@Tasso:

Uit bovenstaande reactie blijkt wel dat je niet de enige bent met ‘Suitcase’ gerelateerde problemen, zie ook hier.

Suitcase grijpt nogal heftig in op je systeem; de meeste problemen lijken echter te worden veroorzaakt door je ‘font-cache’. De eenvoudigste manier om je probleem hopelijk op te lossen is een “Cache cleaner”, zoals Onyx of Cocktail te laten draaien.

Succes