problemen bij msn

bij mijn msn heb ik weer eens problemen.

als ik door wat voor reden mijn msn account weer opnieuw open, staat niet de door mij geselecteerde foto bij mijn account, ook vraagt het prog weer of ik gesprekken wil opslaan of niet.
alles wat ik had ingesteld voor msn is weer weg, behalve mijn accountnaam.

wie weet wat dit probleem kan zijn, en hoe op te lossen, want ik ben die standaard hond wel eens zat, en wil gewoon mijn schorpioen als account foto.

wie helpt me verder.
of is er een ander prog te gebruiken wat werkt, want al mijn contactpersonen hebben een windhoos pc

arno :x :frowning: :sealed: :stuck_out_tongue: :cry:

probeer [url=www.adiumx.com]Adium[/url] eens, werkt veel fijner!

Volgens mij heb je mss per ongeluk je prefs van MSN weggegooid... (of één of ander progje heeft dat onbewust gedaan)...

[quote:8b00fdeb48="magic-with-mac"]probeer [url=www.adiumx.com]Adium[/url] eens, werkt veel fijner![/quote:8b00fdeb48]

of proteus…ik heb beide (proteus en adium) geprobeerd en ben daar bij blijven hangen…

met je probleem kan ik je niet helpen. mijn vrouw msn’t op deze ibook zonder problemen op het officiele microsoft msn programma

Adium is op zich niet slecht al vind ik wel dat het eens de dinamische nicknames zou mogen ondersteunen in plaats van met vast aliassen te werken. Voor de rest valt het al bij al wel mee.

Het is maar goed dat je [url=http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF31122005_043]Windows[/url] niet gebruikt voor MSN.

Ik heb hetzelfde probleem, alle windhoos progs op mijn iMac slaan hun prefs niet op

ik heb mijn imac pas kort en heb het al vanaf het begin wet iemand hier een oplossing voor?

Als je van veel MSN 7.x (windoos versie) opties gebruik wil maken, raad ik je aMSN aan.

http://amsn.sourceforge.net/

[quote:fbf43857fd="magic-with-mac"]probeer [url=www.adiumx.com]Adium[/url] eens, werkt veel fijner![/quote:fbf43857fd] Ik stoor me nogal vaak aan die reacties van 'probeer een Adium / Proteus / Fire / ...' als iemand problemen heeft met MSN van Microsoft... Dat is toch geen antwoord op zijn vraag? Wellicht heeft 'ie het allang geprobeerd en vindt 'ie die alternatieven niet prettig werken (zoals ik)...

:sealed:

ik heb audium geprobeerd, maar ook dan krijg ik die rothond als foto. ik wil mijn schorpioen als foto gebruiken bij mijn msn. is het een optie om msn opnieuw te installeren of moet ik wat anders doen help

DAMES EN HEREN

De vraag ging over een probleem met MSN

Ik rijdt Citroën en ik hoop ook niet van mijn garage tegen me zegt: “Koop dan ook een Peugeot”, als ik een probleem met mijn uitlaat heb! :?

Miischien helpt het om de 'MSN preference's en de' MSN identities' files weg te gooien en je account opnieuw aan te maken. (wel éérst ff MSN afsluiten)

[quote:db7c24bc38="magic-with-mac"]probeer [url=www.adiumx.com]Adium[/url] eens, werkt veel fijner![/quote:db7c24bc38] Off topic: Ik ben nu ook Adium aan het testen, bevalt goed, maar ik zie nergens in de contactlist of ik iemand geblocked heb, en ik hoorde ook dat adium kan aangeven wie jouw geblocked heeft, en dat vind ik ook niet.

Ik gebruik hier meestal adium heb alleen hetzelfde probleem als martiniman ook kan ik niet zien of ik mensen geblocked heb voor webcammen gebruik ik amsn beetje jammer dat deze zoveel vermogen vreet.

[quote:df6064ae1c="Almerrrrr"]Ik gebruik hier meestal adium heb alleen hetzelfde probleem als martiniman ook kan ik niet zien of ik mensen geblocked heb voor webcammen gebruik ik amsn beetje jammer dat deze zoveel vermogen vreet.[/quote:df6064ae1c]

ctrl-klik op de persoon> get info: dan staat het in het status vakje, blocked: yes/no

en de TS vroeg trouwens wél of er mischien een andere MSN client beter was.

avatar veranderen: onder preferences>accounts> jouw account> Personal

ik heb precies hetzelfde probleem :cry:

Niemand?

Hmm heb het zelf gewoon opgelost, wat je moet doen is dus

1. Zoek met spotlight naar Microsoft Messenger
  2. Gooi alles weg
  3. Download Microsoft Messenger opnieuw (http://messenger.msn.nl)
  4. Installeer het
  5. Voila hij doet het weer als vanouds 8)