Problemen bij omzetten .move naar mpeg

Ik heb zojuist een slideshow vanuit Iphoto bewaard als quicktime movie en wil deze via Toast titanium (video cd optie) omzetten en branden op video cd. Maar wat gebeurt er de gezichten van de mensen worden licht blauw het lijkt soms op een kleuren negatief. Een vriend van mij (paul van het forum) heeft dit nu ook.

Quicktime pro 6.1

Wat kan het probleem zijn?

Zeer vreemd het probleem dat je schetst, ik heb het namelijk vorige week zelf ook uitgeprobeerd en zonder problemen. Ik zou niet direct een oplossing voor je probleem weten. Maar weet je zeker dat je wel een VCD wilt maken. Ik vindt de kwaliteit om te huilen. Als je eenmaal DVD gewent bent is er geen weg terug meer naar VCD.

Ja zolang ik mijn nieuwe Mac nog niet heb dan doe ik even wat vcd's

Zou het met de update te maken hebben?

Aljo

Even een vreemde vraag die er (in de eerste plaats) misschien niets mee te maken lijkt te hebben; gebruik jij voor het maken van die foto's misschien een FujiFilm digitale camera? Die blauwe gezichten komen me namelijk erg bekend voor, dit is een probleem wat ik ook nogal eens heb met mijn FujiFilm FinePix 40i. Als jij ook een FujiFilm gebruikt zit het probleem misschien in die richting. Ik krijg namelijk sterk het gevoel dat er ergens een fout zit in de JPeg coder van Fuji ofzo.

Ik heb een Fuji Finepix 601 Zoom en geen problemen hier

Sorry voor de late reactie van mijn kant . nee ik gebruik een olympus e10 maar het waren foto's van een kennis en ik wilde hem wel even tot de Mac bekeren?!

Het gekke is dat de bewuste film door een vriend van mij wel met succes is gedaan.Wanneer hij weer tijd heeft dan zal hij het uitleggen hoe dat gaat.
Aljo
:apple: