Problemen Foto gallerij van mijn Bandsite met mac browsers

Ik ben als enige wijsneus(in de positieve zin van het woord) in mijn band een apple geebruiker. Ik wil regelmatig ff kijken of er al nieuwe foto's opgeplaatst zijn, maar ik krijg dan de volgende melding:

Not Found
The requested URL /img20040228_oostmalleindex.php was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Op een winddoos bak gaat het wel allemaal goed.

Weet misschien iemand wat onze webmaster hieraan kan doen?

De 'slashes' staan verkeerd. Via windows wordt een url met een 'forward-slash' ( / ) wel herkend, maar in principe is het gebruik ervan (typisch Microsoft) uit den boze bij goed internetverkeer. Laat de bouwer van de site de url's met alleen backslashes - zoals het gewoon hoort - opzetten, en het probleem is verholpen.

Thanx ik zal hem gelijk ff mailen :D

het is net andersom ... paden met forward-slashes ' / ' zijn goed .... een backward-slash is m$

Het hele internet steunt al jaren op een unix-codering, dus nooit backslashes maar gewone / Alleen windows-gebruikers moeten de boel op hun kop zetten. Te gek voor woorden. Als je webmaster dat niet eens weet, is het tijd een andere te zoeken. Dat staat in elk eerste hoofdstuk van elk HTML-handboek.