Ben sinds 4 weken overgestapt naar een Mac (iBook). Maar tot nu toe alleen maar problemen gehad. Ik kreeg dus mijn ibook, maar hij sloot niet goed, scharniertje is dus kapot. Bel ik apple, zeggen ze je krijgt een nieuwe. Heb ik eindelijk vandaag de nieuwe gekregen. Haal ik hem uit de doos, kom ik op het bureaublad zie ik allemaal horizontale hele kleine streepjes, witte. Heel erg irritant, open ik iTunes bijv zie ik dat meer!! Vandaag Apple gebeld, was 45 min aan de lijn uiteindelijk krijg ik dus weer een nieuwe.
Je kan wel zeggen je krijgt een nieuwe etc. Maar het is best irritant dat je steeds alles opnieuw moet instellen, wachtwoorden van sites etc etc…
[quote:6860251eb9="af"]:cry: tot nu toe niet echt kunnen genieten van een Mac. Zit meer achter de windows ook :cry:[/quote:6860251eb9]
D'r zijn er wel meer die achter Windows zitten hoor, dus alleen ben je niet.
dat scheelt.
:lol:
Tja, ook Macs zijn gewoon massaprodukten en er zitten soms rotte appelen bij. Maar rot dat je er 2 hebt getroffen!
Mijn iBook G3 800 is ook een ramp. Ik heb de rotte serie met die logic board problemen erin. Al 3x vervangen. Bij 4x krijg ik een nieuwe iBook… yeah right. Dat extended logic board programme is inmiddels al verlopen
En nu heb ik ook al problemen met de standby switch in de schanier van het scherm. Als ik het scherm een beetje wil bijstellen schiet het kreng in standby.
Maar ook ík vertik het om terug te gaan naar Windhoos!
[quote:16ac7a13d8="MoNdO GeNeRaToR"]Pech?
Lees dit eens! http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=45850&highlight=
IK ben de pechvogel van dit forum (met stip) :D
Sindsdien geen problemen meer gehad maar heb er wel een oei-misschien-gaat-ie-morgen-weer-stuk-gevoel aan over gehouden.
Toch wil ik nooit meer een microsoft ding.
Niet leuk.
Dirk[/quote:16ac7a13d8]
Seau! Apple kon beter jouw gelijk doodschieten.
Maar problemen krijgen is idd niet leuk, hopelijk worden mijne niet zo erg als de jouwne.
Probleem is van de Klantenservice, krijg je een belg versta je hem niet. Krijg je een engelse, versta je hem niet, hij jouw niet. Krijg je 5 vershcillende mensen aan de lijn, elke keer vertellen wat er aan dehand is of proberen ze met jouw een gesprek te maken, alsof ze vrienden nodig hebben.
Bedoel vandaag was ik 40 min aan de lijn, 4 a 5 mensen gehad, helft van de tijd was gewoon gelul van hun!! Jaaa het is erg, sjonge jonge, dit dat. Hallo? Ik weet ook dat het erg is, maar dat je ieder keer dat moet herhalen maak je mij niet beter van
Om even een oppepper ertussen door te gooien.
Ik heb vorig jaar september mijn iBook ontvangen en hij draait nog als een zonnetje!
Nog nooit iets mee gebeurd!
Ook mijn iMac die ik nu 2.5 maand heb draait super en geen gezeur!
Soms heb je gewoon pech.
Als je straks een goede heb zal alles perfect zijn en ben je blij dat je van windows af bent ;)
[quote:4d3fabf232="Spits"]oppepper? Nu heeft hij juist een "Waarom hij wel en ik niet gevoel"-gevoel :P[/quote:4d3fabf232]
Nou kijk, alles wat ik tot nu toe (electronic stuff) heb gekocht, was gewoon kapot. Ben gewoon een pechvogel, ga denk ik aan mijn vader vragen of hij het koopt ipv ik
[quote:204248a567="af"][quote:204248a567="Spits"]oppepper? Nu heeft hij juist een "Waarom hij wel en ik niet gevoel"-gevoel :P[/quote:204248a567]
Nou kijk, alles wat ik tot nu toe (electronic stuff) heb gekocht, was gewoon kapot. Ben gewoon een pechvogel, ga denk ik aan mijn vader vragen of hij het koopt ipv ik :)[/quote:204248a567]
Keek toevallig op de tracker net, hij is aangekomen in arnhem :)
10 okt 2005 21:40 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
10 okt 2005 21:39 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
08 okt 2005 15:43 Suzhou Shipped From Originating Depot
08 okt 2005 15:24 Suzhou Consignment Received At Transit Point
Het grappige is, vorig week belde TNT, wanneer ze mijn iBook konden ophalen, en ik zei zonder na te denken dinsdag, toevallig komt de nieuwe dus ook morgen!
Ik hoop dat deze geen problemen heeft, even voor de zekerheid als die dat wel heeft, dit is de 3e keer, wat kan ik dan eisen van hun?