problemen Itunes 4.8 met ipod

Hallo, ik heb net een nieuwe ipod photo van 60 Gb en ik heb eerst er via itunes 4.7 een aantal nummers opgezet.. Ik vond het toen al gek dat toen ik de ipod aansloot Itunes aansprong en auomatisch weer uitviel met een foutmelding dat itunes onverwachts was uitgevallen.. (verstuur rapport etc.) Maar hij deed het wel op het moment dat ik itunes eerst opstartte en daarna de ipod aansloot.

Nu kreeg ik van software update een update van 4.8 en dacht ik misschien is dit probleempje nu wel opgelost… Maar zodra ik die had upgeload, waren oppeens al mijn nummers van mijn ipod verdwenen. Nu probeerde ik hem aan te sluiten op mijn nieuwe itunes om de nummers weer opnieuw te uploaden, kreeg ie weer de foutmelding dat hij onverwachts uitviel. Maar nu ook als ik de ipod later aansluitte.

Dus dacht ik, ik doe gewoon de oude versie van itunes er weer op… Want die had ik op cd bij de ipod gekregen. Maar toen kon ik hem niet instaleren, want hij wilde itunes niet selecteren als hij vroeg wat ik van de cd wilde instaleren.

Toen heb ik uiteindelijk Itunes van een andere computer gehaald en em op mijn computer geinstaleerd en de versie 4.8 die er nog op stond er vanaf gegooid.
Maar hij doet het dus nog steeds niet en steeds als ik Itunes nu opstart vraagt ie ook eerst om een akkoord, dus ik ben weer heel erg blij!!

Jongens weet iemand raad met deze gekte??? Dank u wel als iemand mij tips kan geven, of deze waanzin al eens eerder heeft meegemaakt…

Heb je de iPod al geformatteerd?

jah ik heb de ipod weer naar fabrieksinstellingen gezet in de hoop dat hij hjet dan wel deed, maar tevergeefs..

werk je met een windows bak? als je hiermee werkt, een ideetje, sluit je ipod aan, open deze computer en normaal moet hij daarbij staan als een schijf, dan kan je gewoon muziek naar je ipod copiere ofwel neem je mediaplayer van windows en dan copieer je daar de muziek naar je ipod

greetzzz

hej, ik werk met mac osx tiger, maar ik sloot hem net aan en toen deed hij het ineens weer, dus ik snap er niks van, thnx iig voor de tips