Problemen met 10.2.6

Hallo mensen,

sinds ik 10.2.6 heb geinstalleerd op mijn G4 867 heb ik enkele problemen die ik nooit eerder had. Zo werkt de FORCE QUIT in het Appel menu niet meer. Hetzelfde geldt voor RESTART, LOG OUT of SHUT DOWN. De enige manier hoe ik opnieuw kan opstarten is door de power knop een paar seconden in te houden. Tevens lopen vele system preferences vast zoals geluid, dag en datum en beeldschermen. Heeft iemand ander deze problemen ook? Ik ben inmiddels maar weer terug gegaan naar 10.2 door de zooi opnieuw te installeren.

Het lijkt me duidelijk dat er iets mis is gegaan met de update. Zover ik weet zijn dit geen typsische problemen voor 10.2.6. Dus gewoon opnieuw downloaden en installeren, zou ik zeggen.

Zijn inderdaad geen typische 10.2.6 -problemen. Klinkt eerder als een systeem met veel fouten, waardoor het een en ander niet meer helemaal werkt zoals het hoort. Een reparatieprogramma kan dan wonderen doen. Eerst eventueel Schijfhulpprogramma vanaf CD draaien, daarna DiskWarrior of een ander reparatieprogramma...