problemen met apple ???¿¿¿¿ g4

hey mensen

ik had draadloos internet alles deed het
nu krijg ik het neit maar aan de praat rechts boven zie je tog z’n
afbeedlign dat je verbinding in dat afbeelding zie ik nu een klein vierkantje heel vaag allemaal
router ziet acces point wel maar acces point ziet laptop niet

help aub thkz

p.s. hoe format ik anders mijn apple (systeem herstel)

groet

eh... als je iets duidelijker bent...?

je kan je systeem restoren door de cd's van je mac erin te stoppen en m uit te zetten en terwijl je opnieuw opstart de C in gedrukt te houden

gercohuijgen, welkom op deze forum,

betreft jouw probleem het lijkt er op dat de airport uitstaat, je kunt hem aanzetten als je op airport icoontje klikt en vervolgens schakel airport in selecteert.
Waarschijnlijk moet je ook nog het netwerk aanklikken.
Soms gebeurd het bij mij ook en als dit niet werkt gewoon de G4 opnieuw opstarten dan werkt alles wel weer.

Zo'n vierkantje in het airport symbool betekent dat de airport een computer-naar-computer netwerk heeft aangemaakt... na een herstart zou dat weg moeten zijn... en zou je het normale netwerk moeten kunnen kiezen.

het probleem is netwerk staat aan airpoint staatr aan maar dat lichtje op de aripoint blijft op oranje staan knipperent als ik links boven bijd at icoontje kijkt dan netwerk zegtie computer-naar-computer- status niet beschikbaar vroeger deed hij het tot dat ik beetje ging klote nu doetie het niet meer hij ziet me airport niet meer nu:(

ps ik heb geen mac cd for herstel

alvast bedankt

en dat icoontje blijft er staan van comuter-naar-computer

hij ziet me airport niet meer

alvast bedankt:D

Het lijkt erop dat er iets met je AirPort aan de hand is, aangezien het lichtje daarvan oranje knippert. Waarschijnlijk is er iets met je netwerkverbinding.