Problemen met chronosync

Ik gebruik Chronosync voor verschillende synchronisaties tussen mijn Macbook en mijn Time capsule of Dropbox. Ze werken alle perfect, op eentje na: als ik die bewuste synchronisatie uitvoer, worden alle mappen (inclusief onderliggende mappen) weergeven in het doel, maar die mappen zijn vervolgens leeg. Iemand een idee hoe dit komt?

Ik begrijp de setup niet zo goed.
Dropbox en Time Capule zijn resp. sync en backup tools.
Chronosync kan backups maken/syncen naar bv. een externe disk of macs syncen via Chrono Agent of macs plus iPads/iPhones via InterConnex.
Ik denk dat je in Chronosync geen backup/sync kan maken van data die op de server van Dropbox staan òf die op een externe disk staan van T8me Capsule backup.

Misschien staat er een optie aan dat bestanden groter dan 0 kb niet worden gesynchroniseerd. Soms is de eenvoudigste oplossing om een heel nieuwe sync-opdracht aan te maken.

@gipsman: denk aan een (extra) backup van je Dropboxfolder op je TC, of andersom. Geen slecht idee hoor.

Dat is zeker zo Le Big Mac.
Misschien zijn er beperkingen van wat je kan syncen/backuppen vanuit dropbox naar een andere service, buiten je mac om, zelfs als je in chronosync dezelfde identiteit hebt als op je mac ( wat het geval zal zijn). Syncen met Time Capsule lijkt mij ook vreemd omdat je dan gaat syncen met bestanden die niet meer ‘actueel’ zijn, zelfs als ze onveranderd zijn, want de datum verschilt.
Jessica, je kan het voorleggen aan de helpdesk van chronosync, daar wordt meestal heel snel en behulpzaam gereageerd, wel in het Engels natuurlijk.
Heb zelf ook Chronosync, maar gebruik het enkel voor sporadische backups, zolang TM (dubbele backup naar Time capsule en andere disk) zijn werk doet.

Bedankt voor de reacties. Er zit zeker wel logica in (onveranderde bestanden maar toch met verschillende datum, had ik nog niet aan gedacht) :wink: Ik ga het inderdaad eens voorleggen aan hun helpdesk. Thx!!