Problemen met Clarkconnect

Heeft iemand ervaring met Clarkconnect? Voor diegene die niet weet wat het is: het maakt van een (oudere) Windowsbak een platformonafhanelijke Linuxserver/gateway. Ik heb versie Home 3.0, heeft altijd perfect gewerkt. Kon er met mijn Mac en Nec inloggen, maar sinds kort niet meer. Geeft aan dat ik geen rechten meer heb enzo. Terwijl ik wel in de setup als root (Linux) kan komen. Niets is zo vervelend als je niet bij je bestanden kan komen.

Kun je nog wel op de setuppagina van je clarkconnect-bak inloggen? Je kunt, als dat lukt, misschien je shares opnieuw aanmaken. Ik weet ook niet zeker of dat wel kon, want het is al even geleden dat ik clarkconnect heb gebruikt. Bovendien had ik er de webmin-module op draaien, waardoor ik alles via webmin instelde en niet via de clarkconnect-pagina.

Kom wel in de setup. Maar als ik een nieuwe share aanmaak, ben ik dan ook de data kwijt van mijn oude share! Het is van levensbelang. Met andere woorden: mijn vrouw vermoord mij als het kwijt is.

hoezo ben je de data kwijt als je een nieuwe share aanmaakt? Je kunt toch gewoon een nieuwe aanmaken, en dan via de terminal bijvoorbeeld alle data daar de nieuwe share-locatie verplaatsen.