Problemen met frontrow en Dvd-speler

Sinds 1,5 week heb ik de 20" iMac G5 met frontrow. Nu wil ik een dvd die op mijn HD heb staan, dus gewoon VOB-files bekijken via frontrow. Helaas lukt dat niet vanwege dat ik de volgende melding krijg:

There are no movies in this folder.

Probeer ik via Dvd-speler de film af te spelen, dan lukt dat ook niet en krijg dan de volgende melding:

Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het openen van de media. Het mediatype wordt niet ondersteund.

Brand ik de film een dvd, dan speelt zowel frontrow als Dvd-speler de film gewoon af.

Verder krijg ik ook de melding als ik in frontrow movie trailers wil bekijken:

The movie trailer server is not responding.

Druk je hierna nog een keer op de play knop, dan wordt de trailer wel geladen en kan ik hem zien.

Kortom, ik zit dus met een 3 tal kleine probleemjes die ik zelf even niet weet op te lossen.
Hopelijk kunnen jullie mij meer vertellen of zijn er mensen die hetzelfde probleem ook hebben.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

grt.

Marf [/b]

Dat FrontRow geen .vob bestanden speelt klopt, want zowel QuickTime en iTunes kunnen .vob bestanden niet spelen. Je zult ze dus om moeten zetten naar iets anders wil je ze kunnen spelen vanuit FrontRow...

[quote:537e729488="unSOUND"]Dat FrontRow geen .vob bestanden speelt klopt, want zowel QuickTime en iTunes kunnen .vob bestanden niet spelen. Je zult ze dus om moeten zetten naar iets anders wil je ze kunnen spelen vanuit FrontRow...[/quote:537e729488]

bedankt voor info, ging er opzich gewoon van uit dat het zou werken, maar het programma Dvd-speler
moet het toch wel kunnen afspelen vanaf je hd?

Alleen als het een volledige Video_TS map is, en geen losse .vob bestanden. En dan nog kan het alleen vanuit het menu van DVD player zelf, niet vanuit FrontRow.