[quote:fe6f316685="Erjee"]Kleine backups (bijv. 20 MB) geven geen problemen...[/quote:fe6f316685]
Ik zou eerst eens goed kijken of het wel aan de grootte van de backup ligt. Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat 'ie op een gegeven moment bij een bepaald bestand aanbeland wat het probleem geeft.
Maken de door jou gebruikte programma’s een logfile aan? Dan kun je die eens checken om te zien of 'ie inderdaad misschien bij een bepaald bestand de geest geeft en zo ja, dat bestand eens even goed onder handen nemen.
Misschien een beetje ver gezocht, maar heeft de schijf waar de backup naartoe gaat hetzelfde filesystem als de schijf die je wilt backuppen? Ik ben nog niet zo thuis in de filesystems van OS X, maar volgens mij is er ook een filesystem met een bepaalde limiet voor de grootte van een bestand. Het ZOU KUNNEN dat je backup schijf over zijn nek gaat als je er een bestand op probeert te proppen dat te groot is voor het gebruikte filesystem… maar nogmaals, dit is gewoon even een “long shot”, probeer een beetje alle mogelijke oorzaken te bedenken…