problemen met install

hallo,

ik heb nu al 2 programmas geinstalleerd op macintosh HD met een install programma, ik vind hier nx van terug op de laptop en de installatie was voltooid ! zelfs als ik erachter zoek met spotlight, dan vind ik het niet terug…
iemand een ide ? want heb het verschillende malen opnieuw geprobeerd, seffes staat de HD zowaar vol met dingen waar ik nx mee ben :slight_smile:

greetings

michael

Wat voor programma's? Waar heb je ze geĂŻnstalleerd?

istallatie type = vise het gaat om een user manual (madena)... als ik een map specifieer dan nog is de installatie 'voltooid' maar dan kan ik nx terugvinden in die map. doelvolume standaard staat op macintosh HD maar ik kan kiezen voor een aparte map, maar dat helpt niet veel.

ander installatie type is zo’n istallatie type met een uitgebreid menu voor het programma imagemagick, installatie voltooid maar nx terug te vinden. Als doelvolume kan ik enkel de macintosh HD kiezen.

Dat is wel een beetje vaag. Heb je al een herstart geprobeerd? Misschien zou je kunnen proberen iets anders te installeren en kijken of dat ook problemen geeft. Is Madena een medisch programma?

Imagemagick heeft geen GUI, maar is commandline. Vraag me verder niet hoe het werkt. Het installeert wat dingen in de Bibiliotheek en onzichtbaar in usr.

[quote:217c2205f9="wjgmspeedy"]Imagemagick heeft geen GUI, maar is commandline. Vraag me verder niet hoe het werkt. Het installeert wat dingen in de Bibiliotheek en onzichtbaar in usr.[/quote:217c2205f9]

ok, dat weten we ook weer, een ander medisch programma heeft dit nodig, dus hij zal er op die manier wel gebruik van kunnen maken.

Madena is idd medische beeldverwerkingssoftware, madena is zonder problemen geinstalleerd geraakt maar de user manual niet.