problemen met installeren van Acrobat 5.0

Hoi, ik heb problemen met het installeren van acrobat 5.0

Ik heb net een nieuw systeem op de mac gezet, 9.2.2. heb de laatste postscript driver geinstalleerd (8.7.3.) voor classic.

Telkens als ik de installer probeer te openen loopt hij daar al op vast, fout type 3 en soms ook type 1.

Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe.

heb al geprobeerd via een diskimage maar dat levert het zelfde op.

bedankt, Frans

p.s. ik heb acrobat 5.0 al eerder op dezelfde machine geinstalleerd zonder probnlemen. Ook systeem 9.2.2

Waarom probeer je niet eens Adobe Reader 6.0 te installeren?

probeer eens alle oude voorkeuren etc weg te gooien. dus zoeken met Apple-F en alles waar acrobat in voorkomt naar de vuilnisbak

dan opnieuw proberen

bedankt voor de reacties,

maar het gaat niet om de reader, het gaat om de volledige versie van acrobat 5 en distiller 5.

verder is het zo dat de machine een heel nieuw systeem heeft (schone installatie) dus er zijn geen oude voorkeuren meer.

groeten, Frans

[quote:9ed8183bc3="frans de reijdt"]Hoi, ik heb problemen met het installeren van acrobat 5.0

Ik heb net een nieuw systeem op de mac gezet, 9.2.2. heb de laatste postscript driver geinstalleerd (8.7.3.) voor classic.
[/quote:9ed8183bc3]
Acrobat brengt instaleert toch sowieso een postscript. En misschien kan deze nieuwe versie niet om met Acrobat 5 (wat toch al iets oudere software is.Ik zou de postscript eraf smijten, daarna Acrobat nog eens instleren.

Hoi, de postscript waar ik het over heb is de versie die op de cd staat van acrobat 5.0, dus die zou goed moeten zijn.

in ieder geval bedankt! :smiley:

Prefs verwijderd? Heb je ATM geinstalleerd? 8)

moet atm eerst geinstalleerd zijn en dan acrobat?

Atm was namelijk nog niet geinstalleerd.

prefs verwijderen heeft geen zin, is een nieuw systeem, schijf opnieuw geformatteerd.

[quote:606c3a649b="frans de reijdt"]moet atm eerst geinstalleerd zijn en dan acrobat?

Atm was namelijk nog niet geinstalleerd…[/quote:606c3a649b]

Ik denk het wel. 8)

Type 1 t/m 3 zijn geheugen meldingen.

Kun je de intaller meer geheugen geven?
Heb je iets met het geheugen gedaan?
Wissel je sims of dims eens van sleuf.