problemen met "mijn telenet" (belgisch probleem)

Deze mail stuurde ik naar Telenet op 30 Januari 2005

Onderwerp: Internet Telemeter 87739

[color=darkred:07f5ae2976]Geachte,
Sedert een paar dagen heb ik het probleem dat ik niet meer kan inloggen op “mijn telenet"ik krijg steeds de melding"javascript onbekende fout”
Wat ik al geprobeerd heb:andere browser dus geen safari maar firefox en ook internetexplorer.
Ook met mijn zoon zijn komputer geprobeerd en ik blijf steeds dezelfde fout krijgen.
Begin van de maand augustus 2004 heb ik ook al een émail gestuurd via deze site over het probleem dat ik niet meer op de pagina raak om eventueel een email alias bij te maken.
ik voeg deze mail nog eens toe ter herinnering.
In de hoop dat jullie mijn probleem zullen kunnen oplossen,dank ik jullie bij voorbaat.[/color:07f5ae2976]

Ik kreeg als antwoord dit:
We hebben je bericht goed ontvangen,… klanten dienst en dat soort geleuter.
Na een week nog niks beter dus even bellen met de helpdesk,een vriendelijke man probeerde dan zelf eens in te loggen op mijn “mijn telenet” en het lukte ook niet,maar het ging zo snel mogelijk in orde komen.
Het is nu 13 februari 2005 en het werkt nog steeds niet,ik heb 2 volume blokken bij gekocht de vorige maanden maar zou die er nu weer af willen doen omdat het niet meer nodig is maar dat kan dus niet,dus de problemen bij Telenet kosten mij 2€ /maand.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?

Ik ga in ieder geval aktie ondernemen,Telenet zal binnenkort een klant minder hebben,je kan toch niet van mij zeggen dat ik geen geduld heb gehad.

awel ik heb ook precies het zelfde probleem maar als je een paar keer terug gaat naar www.telenet.be en op mijntelenet klikt lukt het bij mij wel gewoon een paar keer proberen Leo

Ik probeerde net ook even 'mijn telenet' uit, en hier geraakte ik erop zonder enig probleem.

Misschien ligt het probleem dus niet helemaal bij Telenet.

Maar je klacht ivm klantendienst is volledig terecht! En als je wil gaan bellen met de klantendienst, mag je je aan een flinke telefoonrekening verwachten.

Al enig idee naar welke provider je gaat overstappen?

Ik heb hier al een dikke vinger van het proberen,heb al van alles geprobeerd dus coockie's wegooien safari opnieuw in stellen, de router er van tussen en dus de ethernet kabel rechtstreeks aan deze mac koppelen,het helpt allemaal niks.

Skynet of Scarlet wie zal ik nemen???
Iemand ervaringen die hij wil delen?

Ik heb nog nooit problemen gehad. Ik ga altijd naar "mijn telenet"met http://mijn.telenet.be

Ik raak er ook steeds op zonder problemen... (met safari) Anders moet je je safari eens resetten door in je top menu / Safari / reset Safari... Misschien dat dit je oplossing is...

En domme vraag misschien, maar gebruik je je originele accountnaam om in te loggen?
Dus niet je alias adres, maar degene die je van hun gekregen hebt? (meestal nummeriek)

Groetjes,
Kenny

Heb je al eens geprobeerd van op een andre pc of plaats bij vrienden of familie? Dat weet je of het aan uw mac ligt of ergens een foutje bij naam of paswoord. En als je zeker bent dat het probleem bij telenet ligt een mooi maar deftig mailtje sturen ik had ook een probleem en kreeg van hen 12maanden gratis maar ik wijk af. Vraag eens aan een persoon die je vertrouw om in te loggen onder jouw naam :?

Inloggen op Mijn Telenet lukt, maar als ik verder wil gaan en 'Gebruikers gegevens' wil aanklikken, krijg ik al weken: Error 500--Internal Server Error From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1: 10.5.1 500 Internal Server Error server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

telefoneren helpt niet en de klantendienst is matig, MAAR: als je van Telenet weggaat voor Skynet of Scarlet, kom je van de regen in de drop. De keuze gaat niet tussen goed en slecht, maar tussen matig en afgrijselijk.

PS op Camino doet hij het wel

Juist gevonden op un site Storingen Mijn Telenet - 3/2/2005 Momenteel is er voor een aantal klanten het probleem dat ze niet kunnen inloggen op "Mijn Telenet", men krijgt de melding "Onbekende fout". Onze systeembeheerders onderzoeken het probleem.

Telenet verontschuldigt zich voor dit ongemak.
:evil:

[quote:f614c934f0="Kenny"]Ik raak er ook steeds op zonder problemen... (met safari) Anders moet je je safari eens resetten door in je top menu / Safari / reset Safari... Misschien dat dit je oplossing is...

En domme vraag misschien, maar gebruik je je originele accountnaam om in te loggen?
Dus niet je alias adres, maar degene die je van hun gekregen hebt? (meestal nummeriek)
[/quote:f614c934f0]
Al uit den treure geprobeerd.

[quote:f614c934f0=“Stefmac”]Heb je al eens geprobeerd van op een andre pc of plaats bij vrienden of familie?
Dat weet je of het aan uw mac ligt of ergens een foutje bij naam of paswoord.
En als je zeker bent dat het probleem bij telenet ligt een mooi maar deftig mailtje sturen ik had ook een probleem en kreeg van hen 12maanden gratis maar ik wijk af.
Vraag eens aan een persoon die je vertrouw om in te loggen onder jouw naam :?[/quote:f614c934f0]
Op de ibook van mijn zoon geprobeerd en ook met andere browsers.

[quote:f614c934f0=“karllaurent”]Inloggen op Mijn Telenet lukt, maar als ik verder wil gaan en ‘Gebruikers gegevens’ wil aanklikken, krijg ik al weken:
Error 500–Internal Server Error
From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol – HTTP/1.1:
10.5.1 500 Internal Server Error
server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.
[/quote:f614c934f0]
Deze melding doet krijg ik al sedert augustus 2004,maar en mens maakt niet steeds aliassen bij dus heb ik het zo gelaten.

[quote:f614c934f0=“Stefmac”]Juist gevonden op un site
Storingen
Mijn Telenet - 3/2/2005
Momenteel is er voor een aantal klanten het probleem dat ze niet kunnen inloggen op “Mijn Telenet”, men krijgt de melding “Onbekende fout”. Onze systeembeheerders onderzoeken het probleem.

Telenet verontschuldigt zich voor dit ongemak.
:evil:[/quote:f614c934f0]
ik denk dat ze meer koffie zitten te drinken dan zoeken waar de fout ligt.In ieder geval ga ik morgen eens een heel onbeleefde telefoon plegen(de beleefde telefoons zijn op),met de vraag wat er tegenover dit ongemak zal staan.
Ik kan namelijk de 2 extra volume blokken ook niet meer verwijderen dus ik betaal nog steeds 43,…€ per maand.

betaal jij niet via domicilering dan kan je deze blokkeren ze zullen dan wel waker schieten of uw toegang stoppen! maar dat moet u beslissen Bel jij naar de helpdesck of naar de facturatie dienst? Een zaak is zeker als je aan hun inkomsten komt dan bewegen ze! Veel succes

Vandaag onderstaande mail verzonden en ben van plan om er iedere dag 1 te zenden.

[color=darkred:cf1ca8ab16]Uitleg: Nogmaals wend ik mij tot de klantendienst om te vragen wanneer het probleem van “mijn telenet” opgelost gaat worden.
Ik heb reeds op verscheidene forums navraag gedaan en gemerkt dat er nog klanten zijn die met dit probleem zitten.
Indien dit niet opgelost raakt zou het dan mogelijk zijn om de stand van mijn telemet dagelijks door te mailen,en ook de 2 volume blokken die ik extra heb,te verwijderen.
Dus mijn dataverkeer weer op 10 GB/30dagen te zetten.
Ik verwacht ook dat de het extra volume die ik vorige maand mee betaalt heb,niet nodig had,maar ook niet kon verwijderen door de nalatigheid van Telenet,zal terug betaald worden.
De faktuur die ik voor deze maand zal krijgen zal ik betalen aan 41,95? zijnde de normale prijs voor 10GB datavolume.
Ik verwacht snel een positief antwoord vanwege Telenet,anders zie ik mij verplicht om een andere provider te zoeken.[/color:cf1ca8ab16]

Hou ons op de hoogte Karl

Mijn aktie heeft eindelijk resultaat opgeleverd,ik kreeg vandaag onderstaande mail,dus het probleem lag wel degelijk bij Telenet. :roll: Heb mijn klachten gebundeld en naar de PUB gestuurd,(pandora users base)is de telenet klanten belangen vereniging,mischien heeft dat ook een dutje in het zakje gedaan. Het moet niet steeds kommer en kwel zijn dus.

Geachte,

U zou weer terug wijzigingen moeten kunnen uitvoeren op uw internetprodukt via onze webpagina http://mijn.telenet.be.

Met vriendelijke groeten,

Bart
Telenet klantendienst

Als ik problemen heb met het openen van bepaalde paginas op de telenet website --> Open koppeling in nieuw venster (ctrl- toets), werkt altijd. Nu heb ikzelf nog een vraagje i.v.m de telemeter, http://forums.telenet.be/breedband/showthread.php?t=93095