problemen met Norton antivirus 9

Ik heb Norton antivirus 9 geïnstalleeerd en sindsdien gaat mijn apple veel langzamer en heb ik problemen met inkomende mail.Hoe kan ik dit programma wissen Ik heb alle bestanden al geleegd in prullenmand en die ook geleegd maar norton blijft geïnstalleerd op mijn computer.Weet iemand raad?

Anti Virus op een Apple is als Anti Vries in je oven.

[quote:975af15b9a="mabspoel"]Anti Virus op een Apple is als Anti Vries in je oven.[/quote:975af15b9a]

Mooi gezegd! Ondanks het feit dat er op deze site zo veel op Norton gekankerd wordt, heb ik daar geen enkele klacht over. Integendeel: ik word af en toe braaf gewaarschuwd. Op Discouvery-Channel draait een fraai programma waarin twee kerels alle bestaande mythes op een hele leuke manier proberen terug te brengen tot een vooroordeel. Misschien dat Norton eens aan de beurt moet komen!

[quote:f91d3b3ee0="bojo sardo"]Ik heb Norton antivirus 9 geïnstalleeerd en sindsdien gaat mijn apple veel langzamer en heb ik problemen met inkomende mail.Hoe kan ik dit programma wissen Ik heb alle bestanden al geleegd in prullenmand en die ook geleegd maar norton blijft geïnstalleerd op mijn computer.Weet iemand raad?[/quote:f91d3b3ee0]

bojosardo,

Volgens mij zit er een “uninstall” bij je "installer’ (klinkt een beetje tegenstrijdig, maar toch)

dat is hetzelfde als op start klikken om af te sluiten ;)

Verder vind ik het gewoonweg geldklopperij dat er uberhaupt nog virusscanners te koop zijn voor het macplatform, m.a.w. wat heb je eraan ?!

Tja sommige mensen vinden het fijn om te weten dat ze geen virus doorsturen naar hun windows-vrienden...

Andere redenen kan ik me niet bedenken…

[quote:aaaed1903a="sedikit"]Ondanks het feit dat er op deze site zo veel op Norton gekankerd wordt, heb ik daar geen enkele klacht over. Integendeel: ik word af en toe braaf gewaarschuwd.[/quote:aaaed1903a] Mooi voor jou Sedikit; en ook prachtig dat je waarschuwingen krijgt als je een liefhebber van waarschuwingen bent, maar als je de fora een beetje bijhoudt weet je dat er [b:aaaed1903a]erg veel[/b:aaaed1903a] problemen zijn met de software van Norton, het rendement van die software nihil is, terwijl je er ook nog voor betaald. Zelfs de ComputerTotaal adviseerde laatst om Norton niet voor Win XP te gebruiken. Niks mythes dus, maar geloof wat je zelf wilt geloven. :innocent:

@Bojo sardo: lees ff deze topic hier en probeer de genoemde links.