Problemen met 'online edit functie' in OSX

Ik heb problemen met o.a. de volgende site. Op de site zou je online een pagina kunnen editen. (in de vorm; WYSIWYG, als een soort Word editor) Maar in plaats daarvan zie ik in Safari de HTML code in de witte vakken. En in IE zie ik alleen maar witte vlakken. Ook in OS 9 blijven de witte vlakken leeg in IE.

link: http://www.fredck.com/FCKeditor/Demo/

Weten jullie waaraan dat ligt ?

Alvast bedankt !!!

Geen goede editor :?

Een online WYSIWYG? Waarom gebuik je dan niet gewoon dreamweaver? Kun je misschien iets specefieker uitleggen wat precies het probleem is??

[quote:a4022611b9="meneer de koekepeer"]Een online WYSIWYG? Waarom gebuik je dan niet gewoon dreamweaver? Kun je misschien iets specefieker uitleggen wat precies het probleem is??[/quote:a4022611b9]

Idd , dreamweaver is echt goed .
Zo een online editor , ik weet niet hoor :? .
Anders , straight HTML intikken :smiley: , als je dat kan en dan weet je exact wat je aan het doen bent .

Succes

Ja ja; ik gebruik ook Dreamweaver. Maar dat was de vraag niet. De site die ik noem kan ik niet bekijken zoals hij bedoelt is. Daar gaat het mij om. En die Online editor wil ik aanbieden aan klanten om hun eigen site up-to-date mee te houden...

nou das typisch zo'n WYSIWYG editor die alleen geschikt is voor Windows & IE 5.5+

een oplossing is een Flash Rich Text editor. wij hebben een Flash rich text editor - cross-platform dus - in onze CMS, en ik kan je zeggen, d’r zit heel wat werk in voordat je dat goed heb communiceren met de DB en weer terug.

succes. :slight_smile:

Iemand andere suggesties ?

Zoek een goede gratis online WYSIWYG editor.

Alvast enorm bedankt

Een goede online editor kun je redelijk simpel zelf maken.

stap 1: basiskennis php/mysql
stap 2: zet alle teksten van de website in de mysql db
stap 3: maak een simpel scriptje wat alle pagina’s kan oproepen
stap 4: plaats de inhoud van de pagina in een textarea
stap 5: opslaan

klaar is kees…

Om eerlijk te zijn heb ik ook nog geen goede online editor gezien, simpelweg omdat ze niet cross-platform zijn en altijd wel wat te wensen over laten…

suc6