Problemen met safari (vastlopen)

Beste omt’ers.

Zodra ik safari heb geopend en ik gebruik mijn touchpad om terug te gaan naar de vorige pagina loopt safari vast. Alleen het herlanden van de pagina zorgt ervoor dat het werkt.

Ik heb safari al meerdere keren afgesloten via activiteitenweergave.

Moet ik safari opnieuw installeren? Hoe doe ik dat dan? Hebben meer mensen hier last van?

Marc-Jan

Om te beginnen. Welke versie van Safari heb je?

De allerlaatste.

Stel safari eens opnieuw in.

onder safari zit geen stel opnieuw in knop?

Ik weet niet of je onder Yosemite werkt, maar dat systeem is echt niet stabiel, was ook wel te verwachten bij het lanceren. Maar ik heb al veel systemen meegemaakt, maar deze slaat het echt qua storingen, WiFi, netwerken, Safari bugs… Het had gewoonweg nog niet gelanceerd mogen worden. Ik ben een behoorlijke Apple-fan, maar dit vind ik echt een systeem wat gewoonweg niet goed getest is. Heb net een nieuwe Mac met het systeem standaard erop geïnstalleerd en het is echt tranen met tuiten. Hoop wel dat ze gauw met een nuttige update komen, want zo is het niet leuk meer om met zo’n systeem te werken. Ben wel blij dat ik op het werk alles nog op Mavericks heb zitten. Bovendien probeer ik 'n nieuw systeem altijd eerst thuis voordat ik het op het werk ga gebruiken. Ik zou het nu even voor lief nemen en echt wachten op de volgende (hopelijk) goed werkende update!! :wink:

Deactiveer als eerste eens al je extensies om te controleren dat één van deze in de weg zit of het crashen veroorzaakt.

De laatste is inmiddels versie 6.2.2?

[quote=Shmoo url=http://www.onemorething.nl/community/topic/problemen-met-safari-vastlopen/#post-2775576 time=1418821917]Deactiveer als eerste eens al je extensies om te controleren dat één van deze in de weg zit of het crashen veroorzaakt.
[/quote]

Ik heb ook geen extensies draaien en het is echt bijzonder kl…te dat dit gewoon niet optimaal gebruikt kan worden…

@Night, wat bedoel jij nou?

Ik wou even weten welke Safari versie jij hebt. Yosemite heeft Safari 8.0, Mavericks 7.1 en ML 6.22
Allemaal hebben ze een andere manier om Safari te resetten.

Als je in Yosemite werkt, probeer dan eens om Safari op te starten met de shift toets ingedrukt. Dit forceert Safari om zichzelf compleet te resetten.

Ik heb Safari 8.0.2