Problemen met Spymac

Hallo,

Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik ben er niet veel wijzer van geworden.

POP3:
mail.spymac.com
smtp.spymac.com
( gevonden in de zoekfunctie)

ook geprobeerd met IMAP met zelfde instellingen.

Maar het is nog nooit gelukt om iets binnen te halen van mails. Soms geraak ik er ook niet in via de webpagina.
Uitgaande mail blijkt wel te werken.

Wat doe ik mis?

Je moet 2x mail.spymac.com invullen.

Hans

Mijn Spymac-mail doet het gewoon met als instelling 2x 'mail.spymac.com'.

IMAP-mail is nog niet geimplementeerd. Volgende de geruchten komt dat later deze maand.

Sorry dat ik op dit topic even inhaak;

ik heb sinds een paar maanden SpyMac (was op zoek naar gratis e-mail die ik ook op “Mail” kan gebruiken).

Ik heb echter de laatste weken zeer sterk het gevoel dat ik niet al mijn mails binnen krijg (heb al gemaild naar SpyMac, maar heb geen reactie gekregen). Ook hoor ik regelmatig van vrienden dat mijn mail naar hun niet is aangekomen.

Kent iemand deze problemen met SpyMac (het is toch wel erg vervelend als je niet weet waar je mail hangen)?

Ga overigens vooral verder met het beantwoorden van de vraag van LoveBug356 (ik wil niet inbreken op zijn topic).

Spymac filtert op bepaalde mailservers om hun systeem een beetje veilig te houden tegen hacks en aanvallen enzo. Mijn eigen server is ook geblockt door ze merkte ik.

Aan de ene kant behoorlijk vervelend, maar aan de andere kant begrijpelijk.
De gasten die SpyMac runnen zullen meer dan genoeg werk en kosten hebben nu ze ineens 70.000+ ‘members’ erbij hebben natuurlijk.
Opzich hebben ze dit zichzelf op hun hals gehaald uiteraard, maar ik vind het toch wel begrijpelijk dat ze daarom maatregelen nemen om bepaalde mailservers te weren waar misschien hacks of veel traffic vandaan komt.

Hoi, Jammergenoeg heb ik dezelfde ervaringen met Spymac .... sommige mail gewoon pleite zonder dat het gebounched wordt enzo. En mijn websiteje is soms ook beretraag of werkt nie. Ook de info over de diensten hoe in te stellen is slecht, maarja het blijft gratis ... Mail, webpagina, weblog, forums, iCal en iDisk functies werken maarja dan traag.