Problemen met Suitcase en Xpress

Wie heeft er nog meer problemen met Suitcase (MacOsX) en Xpress 4.11 (MacOs9), bij mij slaat alles vast op het moment dat ik Xpress open. (Suitcase staat dan al open). Ik heb de benodigde extensions in MacOs9 geinstalleerd.

Help :x :x :x :x :x :x

Beetje een bezineauto volgooien met diesel...... Zou, als ik jou was, gewoon ATM gebruiken voor OS9 en suitcase voor de OS X. Het beste is toch of alles in OS9 of alles in OSX. Het blijft altijd behelpen met switchen tussen 2 sytemen. Kijk nog maar even in wat andere topics.

Eigenlijk is dit niet op te lossen. Ik krijg het idee dat je machine niet bootleble is onder 9? Dan heb je echt een probleem. Ik heb zelf uiteindelijk die machines teruggestuurd en geruild voor oudere die wel onder 9 werkten. Geen Quark xt's gebruiken overigens, dan loopt ie zeker iedere keer vast. Alleen de systeem xt's laden. Mocht je machine opstarten onder 9, werk dan gewoon met ATM de luxe, wil je naar X koop dan gewoon XP6. Dure oplossing maar wel de beste.

Succes

Mijn devies is ook upgraden naar QXP 6.... Het is de eerste native oplossing voor QXP en OSX... maar het werkt wel fijn merk ik!

…en anders gewoon booten in OS9 totdat je aan QXP 6 kan komen…

Mocht je het willen weten, er is een demo van QXP 6 te krijgen via Poisoned :wink:

Ik kan je melden dat er een nieuwe versie van FontAgent Pro in de maak is (ik draai een 2.1 beta) die weer netjes classic activation doet.

Even de site in de gaten houden: www.insidersoftware.com

Er bestaat een Suitcase 10.2 voor OS9 maar je kunt ook in het infovenster van Suitcase 10.2 voor OSX het vakje aanvinken 'Open in Classic-omgeving'.