Problemen met upgrade naar OSX 10.3

Ik heb een iMac die ik wil upgraden van 10.0.4 naar 10.3. Ik loop nu tegen het volgende probleem aan: Als ik de iMac restart en de installer begint dan krijg ik eerst de keuze om de taal te kiezen, daarna krij ik een scherm waar ik op continue/volgende moet klikken maar als ik dat doe gebeurd er helemaal niets.....

Ik heb 't al een paar keer geprobeerd maar er gebeurd steeds hetzelfde.
Heeft iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn?

E.

Heeft de iMac wel de juiste specificaties om Panther te draaien? Firmware update gedaan?

Het probleem komt me niet bekend voor, maar dit zijn wel de zaken die je het eerst moet bekijken.

(dus: wat voor een iMac is het?)

OSX 10.3 draait op alle Mac's met ingebouwde USB, dus ook op alle iMac's. Maar die FirmWare upgrade is echt verplicht voor Panther, anders installeert 'ie inderdaad gewoonweg niet. Even zoeken op de [url=www.apple.com/nl/support]Support-Site van Apple[/url], daar staat ergens iets over een FirmWare upgrade voor OSX 10.2 en hoger, die moet je hebben.

[quote:0a451106a4="Nikita"]OSX 10.3 draait op alle Mac's met ingebouwde USB, dus ook op alle iMac's. Maar die FirmWare upgrade is echt verplicht voor Panther, anders installeert 'ie inderdaad gewoonweg niet. Even zoeken op de [url=www.apple.com/nl/support]Support-Site van Apple[/url], daar staat ergens iets over een FirmWare upgrade voor OSX 10.2 en hoger, die moet je hebben.[/quote:0a451106a4]

Dat niet alleen, want hoe vaak zijn hier niet mensen geweest die de firmware update niet hadden gedaan en daarna met een zwart scherm bleven zitten en grote paniek: HELP mijn Mac doet het niet meer…

Nou in mijn geval had ik ook in eerste instantie gewoon de Panther CD d'r in gepropt maar die gaf toen keurig aan dat 'ie niet verder kon gaan omdat ik eerste de FirmWare moest updaten en dat 'ie daarna pas verder wilde gaan met de installatie, dus ik snap niet waardoor het komt dat d'r zoveel mensen zijn die in de problemen kwamen doordat ze niet de goede FirmWare versie hadden...