problemen met Word en DXF files [opgelost]

Hallo,

ik heb een word file en een powerpoint file waar in beide een of meerdere dxf files geimporteerd zitten. Als ik die files nu in systeem 10 open dan krijg ik een rood kruis te zien op de plek waar de dxf files zouden moeten staan. Op het moment dat ik diezelfde bestanden probeer te openen op een computer met systeem 9 en een oude versie van word en powerpoint dan krijg ik eerst een balkje te zien dat hij bestanden moet converteren, de dxf files,en dan laat hij alles gewoon goed zien.

Weet iemand misschien wat ik kan doen om de dxf files toch zichtbaar te krijgen in word en powerpoint in systeem 10? Is het misschien een plugin of een instelling in de voorkeuren, heb zelf al gezocht maar kan niks vinden.

Het kan toch niet zo zijn dat een nieuwere versie van office minder kan? Normaal is het zo dat juist dit soort dingen (bestand types etc.) uitgebreider worden naar mate de software nieuwer wordt.

bedankt, Frans

de oplossing was uiteindelijk vrij simpel, op een of andere manier is met de installatie het mapje graphic converters niet meegekomen. Ik kwam er achter omdat op een zelfde machine met de zelfde versie van office het wel werkte.

Was even zoeken, maar heb dus uiteindelijk het juiste mapje van de instal cd gekopieerd naar de juiste map in office, nu werkt het als een trein!