problemen op bepaalde sites

sinds kort heb ik een andere mac met osx, verder fantastisch, ben laaiend enthousiast alleen als ik op het internet aan het browsen ben en ik ga naar lycos en wil inloggen, wordt ik er elke keer afgegooid, de verbinding wordt dan ook verbroken. tot nu toe ben ik dit probleem alleen tegengekomen op lycos. We hebben een adsl verbinding met een router, en als mn maatje met zn PC naar lycos toegaat heeft hij dit soort problemen niet. Hilariteit dus :? , iemand een suggestie????

hoe log je in met adsl. Doet je mac dat of je modem

Heb ook nog een lycos emailaccount. Hele oude uit de tijd van mailcity (opgekocht door lycos). Als ik inlog op www.mailcity.com springt ie naar http://login.mail.lycos.com/. Daar kan ik gewoon inloggen onder zowel MS Exploiter als Safari. iMac met OSx 10.2. Staan je cookies uit of je security op hoog? Dan kom je er ook niet in...

[quote:8e24240d6d="Jan-Willem"]hoe log je in met adsl. Doet je mac dat of je modem[/quote:8e24240d6d] modem denk ik het modem staat gewoon dag en nacht aan

dan ligt het denk ik niet aan je mac dat je verbinding verbroken wordt als je naar die site gaat.

Alleen Opera kan inloggen op de nieuwe Lycos site. Stuur een mailtje naar Lycos en geef de bug door aan Apple in Safari!

P.s. je kan je mail natuurlijk wel checken via de POP server.

Hello, mmmarco

Geen probleem op www.lycos.com hoor!

IE op OSX 10.2

het is gelukt via netscape gaat alles prima :lol: hartelijk dank voor alle goede tips