problemen weer terug in suitcase wat nu.

Ik had een poosje geleden een berichtje geplaats met het probleem van het afsluiten van mijn computer met suitcase x1. Hij sloot sinds dit progamma niet meer af. Toen kreeg ik van iemand de tip om de suitcasepreferences uit de map preferences te halen. Dat werkte perfect hij sloot weer af als een trein. Maar als ik nu weer een set aanmaak in suitcase dan is weer dat probleem terug. Is er niet iets wat ik kan doen maar dan defenitief. Anders is het makkelijk zat en dan gaat suitcase er gewoon af. Maar er moet toch wat aan te doen zijn.

Zou het kunnen dat er een font corrupt is? Of gebeurt het als je maar een enkel font in een set plaatst? Eventueel inloggen als andere user.... Heb je versie 11.0.2 (de nieuwste?) Alle permissions hersteld? Is vaak voorkomend kwaaltje. Er zijn alternatieven voor suitcase, fontagent pro bijvoorbeeld, alleen is suitcase (mijns inziens dan) op dit moment het beste... Ik heb het probleem met uitloggen ook gehad, de meest voor de hand liggende oplossing dan voorlopig eerst handmatig suitcase stoppen en dan de computer uitdoen... hou vol!

Ja inderdaad dat werkt ook eerst zelf suitcase uitzetten. Ik heb geen corrupt font. Hier op de zaak exact hetzelfde probleem. Maar goed we tobben wel verder

heb je toevallig fonts op een windows server staan? dat is nl. vragen om problemen heb ik ondervonden

Ook ik had veel problemen met Suitcase X.

Uiteindelijk gekozen voor een wel heel rigoreuze oplossing: harde schijf wissen en alles opnieuw installeren. Sindsdien werk het weer als een zonnetje! (en de rest van de software ook)

Koste me wel een dagje natuurlijk.