Probs met ipod

Gisteren sprong men ipod opeens iedere keer naar volgende liedjes en moest ik af en toe terugkeren maar een half uur later bleef bij opeens naar volgende liedjes gaan zonder dat hij leek te denken dus als ik in een map 99 liedjes had staan had hij ze allemaal ovelropen in een paar seconden heb hem gereset niets hielp als ik hem aan men ibook aansluit zegt hij: " De schijf die u hebt geplaatst kan niet door deze computer worden gelezen" als ik schijfherstel doe zegt hij dat er een error is opgetreden

help :frowning:

Als je hem aansluit op iTunes geeft hij dan na het updaten van je muziek aan dat er een bestand beschadigt is? Dat kreeg ik in beeld. De iPod wist dan uit zichzelf steeds meer liedjes. Ze lijken er nog op te staan maar hij kan de bestanden niet meer afspelen.

Ik heb toen de software van mn iPod hersteld. Dus de software en muziek eraf en de nieuwste software erop en bij mij deed hij het daarna weer gewoon goed.

Hoop dat dit voor jou ook werkt!

kheb veel gefoefeld nieuwere ipodsoftware opgezet en toen vond men ibook hem weer toen is men itunes vastgelopen en alsek hem nu terug insteek vind men pc en men ibook men ipod niet. ook niet na resets

Beste Eduw, Ik heb je posts 3x moeten doorlezen voordat ik precies begreep wat je bedoelde. Ik lees graag, maar niet 3x hetzelfde verhaal.

On-topic: Is de kabel niet beschadigd?

sry daarvoor

en neen de kabel is volgens mij niet beschadigd…
Kzal vanmiddag maar eens naar de applestore rijden denk ik

Khad zaterdag niets te doen dus besloten om met mijn koersfiets men ipod te gaan binnenbrengen. Daar aangekomen mocht ik 25 euro voorschot geven voor reparatie. Jammerlijk genoeg had ik zoveel niet bij :( Toch weer een mooie toer gedaan :)

Kan iemand me vertellen of het mogelijk is de firmware van je ipod te gooien? als ik die reset blijft die er namelijk op

eerst heb ik de ipod nog eens gereset met schijfhulpprogramma dan volume gecontroleerd en em gaf fouten aan. Hoe los ik dit op? of is men harde schijf in men ipod gewoon kapot? :(