Product om DVD formaat te verkleinen

Wie kan mij helpen? Ik heb een gekopieerde DVD die ik op mijn computer wil zetten en wil omzetten naar een torrent formaat. Weet iemand met welk programma ik dit moet doen en hoe ik dit moet doen? :)

Mij is de vraag niet geheel duidelijk: wil je een DVD (4,3GB) converteren naar bijv. avi (700MB) en er dan een torrent van maken of wil je een torrent-file maken van de volledige DVD.

Voor de duidelijkheid: een torrent-file is eigenlijk alleen maar een klein bestandje waar info in staat over de DVD en waar die te vinden is. Zo’n bestandje is namelijk slechts een kleine 100Kb!!!

Hier een link om een DVD naar AVI om te zetten:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/18193

Een Torrent kan je maken a.d.v. een bittorrent-programma als Azureus

Hoi JWB, bedankt voor het snelle reageren. Ik heb een aantal DVD's die ik wil gaan sharen. Alleen moet ik dus van die DVD's kleine bestandjes maken. ik dacht zelf al dat ik dat via Azureus moest doen. Maar op het moment dat ik de DVD in mijn Mac stop, moet ik hem dan via bv een popcorn programma lezen of kan ik hem dan direct in een map plaatsen, zodat ik hem vanaf daar kan slepen naar Azureus? Voor mij de eerste keer ;-) dus snap er nog niet veel van... hoop dat je me kan helpen!

uploaden / aanbieden van films is illegaal, en daar mogen we je dus ook niet bij helpen.

[quote:5332916a6a="unSOUND"]uploaden / aanbieden van films is illegaal, en daar mogen we je dus ook niet bij helpen.[/quote:5332916a6a]

Niet te snel oordelen, kunnen ook eigen films zijn :wink: