Progamma blijft om wachtwoord vragen

Raar probleem: 'Dreamweaver vereist dat u uw wachtwoord opgeeft'. Ik doe dat netjes en hij geeft geef foutmelding, maar blijft dezelfde vraag stellen - identiteitscontrole komt dus terug, In 'details' staat: Bevoegdheid: system.privilege.admin. Zegt me verder nix maar misschien jullie wel?

Paul

Gisteren had ik hetzelfde met een te downloaden itunes-cd-cover-programmaatje, via deze site(bem de naam vergeten).Het was een dmg bestand.Iedere keer als ik het wilde openen vroeg het me mijn wachtwoord, en dat werd steeds geweigerd.Heb het toen maar weggegooid.Toch vreemd.

Is het een 'legale' :innocent: versie? Zo ja dan kan je bij de leverancier terecht. In de minder legale versies zitten soms bugs.

Wat was de oplossing nou? Ik heb nu hetzelfde.

Wat was de oplossing?

Ik heb er ook last van, legale versie van Studio MX en bij alle apps dezelfde melding.

En nu ik ook. Heeft iemand die hierboven heeft gereageerd een oplossing gevonden?

[i:bc8df5137b]Ah, 1 topicje verder stond de oplossing.[/i:bc8df5137b]

Als je je systeem opnieuw installeert kan je je bevoegdheid kwijt zijn geraakt. Macromedia heeft op hun site de oplossing staan in de vorm van een hot fix. Chapeau!