Programma gezocht!

Ik zoek een simpel programmatje waarmee je makkelijk teksten in een foto kan zetten, het is bedoelt voor een kerstkaart. Het hoeft niet heel uitgebreid te zijn...

Bedankt!

lollll

Ja, maar dan kan je er toch geen tekst op de foto zelf zetten? volgens mij komt dat op de achterkant...

Nou je kan gewoon word gebruiken of pages, zet zo makkelijk. Klein beetje bijschaven in iphoto en in word een simpele word art erover heen.

[quote:068b3595b2="Rayel"]Nou je kan gewoon word gebruiken of pages, zet zo makkelijk. Klein beetje bijschaven in iphoto en in word een simpele word art erover heen.[/quote:068b3595b2] Pages ken ik niet maar Word heeft de fijne eigenschap je gehele afbeelding te verneuken. ik heb vaak het idee dat je met word enkel 72DPI kan printen.

je zou zelf liveQuartz kunnen proberen, als het om een beetje bewerken gaan.

Zoek eens op de download-site van Apple! Daar zal je zeker en vast wat vinden!

Ik heb het met Page gedaan! Zo een simpele oplossing waar ik al een week naar opzoek ben!

Bedankt voor de suggesties!

Appleworks had ook mogelijk geweest!

[b:174a6c7ed5]Adobe Photoshop [/b:174a6c7ed5] , werkt perfect , maar simpel en goedkoop is het helaas niet.

[quote:e32ec68679="1984"][b:e32ec68679]Adobe Photoshop [/b:e32ec68679] , werkt perfect , maar simpel en goedkoop is het helaas niet.[/quote:e32ec68679] Voor drukwerk kan je beter voor InDesign gaan, dat is hires.

Adobe Photoshop of InDesign is een beetje prijzig voor een kerstkaartje............... :sealed:

De jeugd van tegenwoordig heeft daar prima oplossingen voor ;)

Voor volgend jaar: Graphic Converter.