Programma om foto te versturen naar centrale?

Soms wil een aantal foto's uit mn iPhoto collectie laten ontwikkelen, en daarvoor gebruikte ik vroeger altijd het programmatje van Fotoquelle IPS_MAC. Nu wou ik het weer even downloaden, maar ik zie dat ze tegenwoordig alleen nog maar een XP versie hebben :cry: . Weet iemand anders een andere online-ontwikkelservice die ook een Mac versie hebben?

Services zoals de HEMA e.d. zijn allemaal HTML based. Ik weet dat het Kruidvat er 1 heeft, maar de laatste keer heb ik daar hele slechte foto’s van terug gekregen.

Ik heb verschillende programma's en diensten geprobeerd, maar niets haalt het (wat mij betreft) bij Colormailer.com Ga daar maar eens kijken. Ze hebben een keurige OSX-applicatie en de kwaliteit is zeer goed.

groet

Hankie

Slechts een tip. Bij de Hema heb je geen programma nodig. Het gaat netjes via de browser. De kwaliteit van de Hema is nog niet eens zo slecht.

[quote:cc72efa7aa="artimachead"]Slechts een tip. Bij de Hema heb je geen programma nodig. Het gaat netjes via de browser. De kwaliteit van de Hema is nog niet eens zo slecht.[/quote:cc72efa7aa]

Ja de Hema is qua kwaliteit goed, maar ga jij bv 60 foto’s met de hand via dat HTML dingetje aanklikken? Dacht het niet… :stuck_out_tongue:

De kwaliteit van de HEMA blijkt inderdaad best goed te zijn. [url=http://www.macosx.nl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=1695]Erik Koldenhof[/url], die voor MacOSX.nl ook een Color Management Workshop heeft georiganiseerd heeft overigens zelf een kleuren profiel voor de HEMA gemaakt (die ze zelf niet eens hebben). Zo haal je de maximale kwaliteit eruit.

als je je registreert bij colormailer via iemand anders die al geregistreerd is krijg je 10 afdrukken gratis

ik ben heel erg tevreden over colormailer, echt helemaal strak en mooi

Colormailer is imho kwalitatief vergelijkbaar met de kwaliteit van de centrale HEMA afdrukcentrale. Het verstuur programma voor OS X is prima, echt in de geest van Apple.

Ik ben ook nog erg onder de indruk van www.pixum.nl; zolang je de DPO uitschakeld (DPO is een functies om waardeloze foto’s te ‘verbeteren’ - maar bij goede foto’s wordt het een zooitje!). Versturen van meerdere foto’s is echter een kriem.