Programma voor OS X om gratis smsjes te versturen...

Hallo beste mensen,

Ik zoek een programma voor OS X om gratis smsjes te versturen, als jullie iets kennen, laat het me dan even weten…??? :wink:

En waarom zou je dat gratis krijgen?

hmzz ik ben ook wel benieuwd of zo iet bestaat!

wie o wie!?

[quote:6902f09dee="Ja Rune"]En waarom zou je dat gratis krijgen?[/quote:6902f09dee]

wat d8 je van freeware, dat bestaat ook nog hoor… :lol:

Ik kan je niet echt vertellen of daar een programmaatje voor is.

Er ziijn wel diverse websites (alhoewel ze steeds moeilijker te vinden zijn) die je de mogelijkheid bieden gratis sms-jes te versturen.
http://www.google.com/search?client=safari&rls=nl-nl&q=gratis+sms&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Er zijn inmiddels ook al aardig wat providers die dit aan hun klanten aanbieden als extra service (bijvoorbeeld mijn provider Tiscali).

Mijn Mac heeft Bluetooth, je koppelt je BT GSM aan je Mac (via BT conf assisstent). Klaar? Dan koppel je via Adresboek je GSM aan je Mac. Vanuit Adresboek kun je dan SMS-jes versturen.

maar dat is niet gratis. Je betaald gewoon voor je sms'jes bij je service provider. Als je sms'jes gratis wil sturen is dit bijna altijd via een website. Vroeger kon dat idd bij een flink aantal websites ( lycos, freesms.com etc.) Maar die tijd is over omdat veel service providers sms'jes blokte van deze sites.

Als je nu al een site vind hebben deze vaak een max. van 10 sms’jes per dag of week en dan komen ze nog niet altijd aan. Vaak om windows gebruikers te trekken en hun pc vol te stoppen met spyware. :lol: :lol: :lol: :lol:

Dus…ik denk gewoon sms’en via je mobiel…kost vaak toch nog maar 10 cent per bericht.

Bas

Van de KPN (Hi) mag 15 gratis smsjes per week versturen 8)

:finderoud:

Sms'en gebeurt via sms-servers, sms-servers kosten geld. Dus ik denk niet dat het je lukt om applicatie te vinden waarmee je gratis sms'jes kan versturen.

ICQ deed dat vroega... nu niet meer... jammer de bammer! Zou idd ook benieuwt zijn of er zoiets weer is,....