programmaatje om 2D moleculaire structuren te tekenen

heeft er iemand een idee waar ik een programmaatje, om simpele moleculaire structuren te tekenen, kan vinden??? voor mac os X??

ik weet dat dergelijke zaken bestaan voor PC en zelfs gratis zijn, maar ik vind ze niet voor mijn Mac!?!?

thx

kris

bedeol je zo iets als IDRAW echt een cool progamma is te downen op de apple site bij mac osx en dan op downloads klikken , dan vind je het wel :wink:

ja, lijkt ook interessant, maar ik wil 2 dimensionale moleculaire structuren tekenen. Alle programma's die ik vind zijn ofwel te uitgebreid => mogelijkheid tot 3D tekenen ofwel niet uitgebreid genoeg => enkel periodieke tabel...

ik weet dat het programma [b:af49fc50a9]chemsketch[/b:af49fc50a9] het doet, maar ik denk dat het te duur is en niet voor Mac werkt…

nog iemand ideeën? :innocent: [/b]

[mod:c6b603156c="HS-L"]gelieve een topic als deze niet in iApps zetten, maar in Software, aangezien iApps alleen zijn voor de applicaties van apple, BIJ DEZE VERPLAATST NAAR SOFTWARE[/mod:c6b603156c]

dank u... ik ken er nog niet zoveel van dat ik weet waar wat moet... het was ook mijn eerste post in dit forum-deel :innocent: :innocent: :innocent: