programmaatje om swf te converteren naar gif

bestaat dat voor OSX? ik vond een mooi programmaatje (magic SWF2Gif) maar dit werkt helaas alleen op pc.

Ja kan vanuit Flash zelf gewoon GIF exporteren...

Voor een stilstaande gif: kies Export image…
Voor een geanimeerde: kies Export movie…

weet ik maar mijn swf bestaat uit 1 keyframe met daarin alle movieclips genest. bij het exporteren ervan als gif exporteert Flash alleen het eerste keyframe.. en dit is een wit vlak. Bij gebruik van een programmaatje als SWF2Gif bestaat dit probleem niet zo zag ik net bij iemand op zijn pc.

ah, da's een ander verhaal...

En je wilt een geanimeerde gif?? Anders kan je gewoon een screenshot gebruiken omdat je output (gif) toch al geen vectortekening meer is…

Oooh, volgens mij speelt QuickTime ook swf's. Kan je vanuit QT Pro niet als Gif exporteren??

[quote:1464a2f315="Welles"]Oooh, volgens mij speelt QuickTime ook swf's. Kan je vanuit QT Pro niet als Gif exporteren??[/quote:1464a2f315]

:slight_smile: heb ik ook al geprobeerd en met QT pro wordt alleen de eerste geneste movieclip geëxporteerd. Ik kan dan wel alle movieclips apart exporteren en daarna weer achter elkaar plakken maar het gaat hier om banners in 5 verschillende resoluties en dat vind ik nou net iets te veel werk dus heb liever dat het in 1 keer gaat.

Je hebt ook nog 'Gordon' dit programma kan .swf files rippen (omzetten naar .fla) Misschien kan het daarmee... [url]http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/421650/Gordon.zip[/url]

tnx, ik heb de .fla bestanden ook nog maar dan zit ik alsnog met het probleem van geneste movieclips die zich niet als gif laten exporteren

ik heb dit nu eigenlijk ook nodig ...

heb net een programmatje om leuke signatures, … te maken maar in .swf formaat

om dit online te kunnen zette op vb forums … heb je .gif nodig

voor pc had ik ook dag programma gevonden
normaal zou het me lukken om het op te slaan als .gif in macromedia …

maar dat heb ik niet :wink:

groeten,
whocares