[Programmeren] muisgevoeligheid instellen

Hallo,

Ik heb deze vraag al eens eerder op het forum gesteld maar kreeg geen werkend antwoord (was toen met AppleScript)

Ik heb een aantal muizen die elk een behoorlijk verschillende gevoeligheid hebben. Ik wilde dus een applicatie maken die de muisgevoeligheid verandert in de Preferences. Ik kan dan een aantal progjes maken met voorkeuren voor iedere muis en die in de menubalk zetten. Zodoende kan ik snel wisselen als ik een andere muis inplug.

Mijn vraag: heeft iemand voorbeeldcode hoe ik dit moet doen? Maakt niet uit welke taal want ik heb geen ervaring op proggen op de Mac.

Ik ben daar ook niet zo bekend mee hoor, maar zou het niet mogelijk zijn met Automator (als je in 10.4 zit)?

miscchien op een andere plek in het forum als je geen antwoord krijgt??? :x

Nee. :evil: Gewoon een beetje geduld mag ook wel.

-> weet je hoe groot dit forum al is. Door dit soort onzin groeit hij alleen maar te snel en wordt hij weer sloom. Dat willen we geen van allen.
Slotje dan maar moderators???

Automator lukt niet. Heb nog niet gevonden hoe ik de preferences kan besturen.

Ik weet dat het aantal draadjes te groot wordt, alleen, misschien is het ook mogelijk met iets anders dan Apple Script.

Heb het forum uitgeplozen, kan nog geen oplossing vinden…

Hmm, ik denk dan dat je (of iemand die je ermee kan helpen) een scriptje nodig hebt, die automatisch de instellingen wijzigt. Een andere mogelijkheid weet ik helaas niet.

Maar is 1 muis dan niet gewoon makkelijker eigenlijk?

Ik heb de standaard Apple muis (ziet er heerlijk uit) en een tweeknops logitech muis voor gamen. Als ik naar mijn werk ga koppel ik daar een andere logitech muis en toetsenbord aan. Dus; 3 sets.

Is de voorkeurenfile niet een XML of zo? Die kun je dan vrij eenvoudig aanpassen. Alleen weet ik niet of het dan ook direct in die stand werkt.

@ formulefan: Zeg, jij bent ook de lolligste thuis ? Ventileer maar op een ander zijn kap hoor... we zijn er toch om te helpen !