op de site van IT Pro http://www.itpro.be/promotions.php staat deze promotie;
de vroegere versie van de 12" powerbook superdrive, voor 1305€ (voor mij is t nog wel de educationprijs).
Is dit eigenlijk een goei promotie, of toch maar wachten op vb. de nieuwe iBooks, of nieuwe Powerbook kopen?
Is een superaanbieding! Ik heb gister zelf een 12" powerbook gekocht! Ook 1,33Ghz, met 512 ram en combo-drive voor €1200
Het is echt niet de moeite om te wachten op de nieuwe versies! Dan betaal je misschien €500 meer voor een versie met superdrive, en als je echt geen profi-gebruiker bent, merk je niets van het snelheidsverschil!
Ik heb een beetje spijt van mijn 20" iMac, had ik geweten dat de 12" powerbook zo snel en sexy was, had ik er zo één gekocht, volgestamt met RAM, en een mooie grote 22" flatscreen erbij!!!
[quote:edfcee0500="iMac G5 Ruben"]Ik heb een beetje spijt van mijn 20" iMac, had ik geweten dat de 12" powerbook zo snel en sexy was, had ik er zo één gekocht, volgestamt met RAM, en een mooie grote 22" flatscreen erbij!!!![/quote:edfcee0500]
Denk dat je dan wel duurder uit bent dan met een iMac.
Maar goed je kan je powerbook wel overal mee naar toe nemen!
[quote:662ca76744="Remon"][quote:662ca76744="iMac G5 Ruben"]Ik heb een beetje spijt van mijn 20" iMac, had ik geweten dat de 12" powerbook zo snel en sexy was, had ik er zo één gekocht, volgestamt met RAM, en een mooie grote 22" flatscreen erbij!!!![/quote:662ca76744]
Denk dat je dan wel duurder uit bent dan met een iMac.
Maar goed je kan je powerbook wel overal mee naar toe nemen![/quote:662ca76744]