Proper toetsenbord

Een tweetal dagen geleden heb ik mijn toetsenbord gekuist met de handleiding die ik op [url]http://macwereld.nl[/url] heb gevonden. Ik moet zeggen, het ziet er terug proper uit en alles werkt naar behoren. Bijna alles. Mijn twee belangrijkste knoppen blijven steken als ik ze indruk, de twee command-knoppen. Heeft er iemand een oplossing of ervaring met dit probleem?

Haal deze knoppen nogmaals los en zorg dat je hij pijpje (op de toets) en het buisje (op het toetsenbord) nogmaals goed reinigt, bij voorkeur met een wattenstaafje en 'n beetje glassex. Als alles weer droog is, goed nawrijven met een droge doek/wattenstaafke om eventuele zeepresten te verwijderen en het oppervlak weer mooi glad te krijgen.

Laat even weten of het nu gelukt is!

Ik heb mijn rechtse 'ctrl'-knop er ook afgenomen omdat die het probleem ook vertoonde. Ik gebruik hem toch nooit dus daarmee heb ik een beetje getest. Ik heb hem met wattenstaafjes goed afgkuist en opgedroogd en terug op zijn plaats gestoken. Ik duw hem op zijn plaats en hij blijft steken (diepe zucht) maar ik zie dat hij zachtjes terug naar boven kom. Ik besluit om er een paar keer na elkaar op te drukken en nu werkt mijn rechtse 'ctrl'-knop terug.

Duidelijk iets te vroeg 'Victorie' gekraaid. Alhoewel mijn rechtse 'CTRL'-knop al iets losser zit, blijven mijn twee command-knoppen (waarom juist die twee) volledig vast zitten.

Zijn ze nog nat ofzo? :?

Nee, dat zou een reden kunnen zijn maar ik heb er zeer goed opgelet dat alle knoppen droog waren toen ik ze erop plaatste.

Condens misschien? :?