Proteus 4.0

Nieuwe website voor Proteus 4.0 is uit !!!

Proteus 4.0

whoohoo.. en de server is niet bereikbaar.. :)

edit: en proteus 4 is nog niet uit staat er bij,… maar wel binnenkort… Grrrr

Hij is online nu en helemaal gerestyled, die site. Alle ogen worden nu gericht op Proteus 4.

er staat new features: Server Side Groups and Buddy List

AIM Buddy Icon Support

Hmm ik begreep dat er veel meer mogelijk zal zijn in niuwe proteus…
Waar ik op hoop is msn file transfer, msn buddy icons en msn 6 smileys :stuck_out_tongue:
Komt dat er ook op?

can't wait... site ziet er wel gelikt uit.

[quote:11899366e6="mr.greenish"]AIM Buddy Icon Support[/quote:11899366e6] Dan kun je net zo goed iChat blijven gebruiken.

ja klopt ja maar voor mensen die msn en ichat gebruiken en alles in 1 willen hebben kan ik het me voorstellen. Maar ik ben benieuwd of versie 4 nu buddy icons en het rest van msn zal krijgen. want nieuwe msn van ms belooft niets goeds.. :evil: :cry:

Op de site staat nu te lezen: [quote:925d66ac11][i:925d66ac11]It looks like release will either be Friday or Saturday, with an 'official' coming out on Monday. One bug took about 4 days to figure out, when it should've taken oh.. a few hours, so that set me way back. It looks like things are back on track.. We'll see![/i:925d66ac11][/quote:925d66ac11] Dus dit weekend een release...

En over die MSN buddy icons heb ik ergens op dat forum gelezen dat het voor een volgende versie zou zijn.

Wel te downloaden, maar niet aan te raden?? ehh, moet ik het nou wel of niet proberen?, aMSN, en weet ik veel wat allemaal nog meer... Wat raad wie me wat aan? alsvast bedankt

vanmiddag zou ie moeten komen, zo staat op de site...

[quote:2469ee3de1="KeKo"]vanmiddag zou ie moeten komen, zo staat op de site...[/quote:2469ee3de1] Toch spijtig dat msn (bij mij dan toch niet lukt)..

Ik snap niet waarom jullie 15$ zouden betalen met al die gratis alternatieven…

ziet er wel gelikt uit allemaal, wel de moeite waard om te testen denk ik. Maar de eerder proteus versies vond ik het net niet, misschien dat de 4.0 mij wel over haal om te gebruiken.

Maar verloopig doet aMSN het perfect hiero :wink:

woensdagmiddag EST is bij ons dus een uurtje of 8 's avonds. Straks even downloaden.

Oh en voor diegenen die zich afvragen of Proteus ook AV modus gaat ondersteunen: neen.

(Dit is te vinden in hun forum, ze willen een text-based chat applicatie blijven en hebben als beleid om dus sowieso nooit AV te inplementeren).

[quote:c9a7b7bb9b="colpolyp"](Dit is te vinden in hun forum, ze willen een text-based chat applicatie blijven en hebben als beleid om dus sowieso nooit AV te inplementeren).[/quote:c9a7b7bb9b] Dan ben ik benieuwd hoelang ze aan zo'n beleid gaan houden.

Ja er zijn al veel discussies over geweest in hun forum en als je er nu nog over begint dan worden ze nog boos ook...

[quote:6583b60f40="colpolyp"]Ja er zijn al veel discussies over geweest in hun forum en als je er nu nog over begint dan worden ze nog boos ook...[/quote:6583b60f40] zullen ze wel van terug komen ;) maar eindelijk is 4.0 te downloaden: http://www.indigofield.com/beta.php

ff testen hiero :stuck_out_tongue:

Ben ik weer, heb ff mee zitten spelen maaruhh.. ik vind het geen flikker aan. lijkt allemaal teveel op iChat, leukste dingen van msn ondersteund hij niet dus..... verloopig blijf ik toch bij aMSN

K*T progie!!

Onwijs fraai geworden dat Proteus. Lijkt een beetje op iChat en heeft gelukkig niet teveel van de onzin ka%##%zooi van MSN mee gekregen. Echt wel beter dan die shit die Microsoft je in je mik wilt stouwen. Van mij mogen ze zo doorgaan! :-D

[quote:0c3a3baa3c="iRuben"]Onwijs fraai geworden dat Proteus. Lijkt een beetje op iChat en heeft gelukkig niet teveel van de onzin ka%##%zooi van MSN mee gekregen. Echt wel beter dan die shit die Microsoft je in je mik wilt stouwen. Van mij mogen ze zo doorgaan! :-D[/quote:0c3a3baa3c] En over welke "ka%##%zooi" heb je het nu? Avatars? Filetransfers? Games? Ik vind dat toch wel leuke en erg fijne functies hoor.. :)

Ik snap het niet zo goed. Wat brengt Proteus 4.0 nu meer dan iChat? Ja, nog een paar andere protocols, maar dat kan je ook met andere IM-clients die bovendien gratis zijn. Ik heb zo de indruk dat Proteus in het andere uiterste valt dan bv aMSN of dMSN: alles op het 'grafische aspect' en verder maar wat aanmodderen met de features. Zou het echt niet mogelijk zijn om een compromis te vinden tussen een grafisch mooie IM-client met hedendaagse functies? Dat A/V niet ondersteund wordt, tot daar aan toe, maar MSN-avatars en MSN-file transfer is dat nu echt zo moeilijk?