Proteus 4.04 toont MSN avatars!

Zojuist Proteus 4.04 gedownload van http://www.proteusx.com/download.php .

En ja, MSN user iconen worden getoond. Ik moest wel even opnieuw mijn eigen plaatje er in zetten voordat MSN luitjes mijn icoon zagen, maar het werkt.

En neen, filetransfers of audio/video chat werkt nog niet.

Is er nu echt geen enkele programmeur die een plugin of iets dergelijks kan maken waardoor dit wel zou kunnen? :cry:

Kan-ie volgens mij nog knap rijk mee worden als ik dit forum een beetje ken… 8)

[quote:b54c408b05="colpolyp"] En neen, filetransfers of audio/video chat werkt nog niet.[/quote:b54c408b05]

Doel uiteraard op dit.

[url]http://www.adiumx.com/[/url] voor adium, freeware, met onder andere msn ondersteuning, met avatars en file transfers...

Heb een vergelijkend [url=http://macosx.nl/?p=showarticle&art_id=1517]artikeltje[/url] getikt.

Filetransfers werkt prima in Proteus!

Maar niet voor MSN!

Ooow Ik heb net een bestandje gestuurd naar iemand met MSN op een pc'tje, liep als een trein. Je ziet zelf de uploadsnelheid. leuke feature

ik heb hier dan toch een probleem hoor ! 'k heb net proteus gedownload maar.. ik heb geen msn avatars (enkel die zwarte schaduw-achtigen)

MMmh, da's vreemd, bij mij was dat meteen goed. De MSN'ers zien mijn avatar ook gewoon. Hebben jouw contacten wel een avatar ingesteld? Da's het enige wat ik zo kan bedenken, dat ze er geen ingesteld hebben of ze zijn niet online

jup ze hebben een avatar, op zo nog maar iets bij te gooien: bij adium werkt het zonder probleem :) ..maar ik vind adium z'n contact list maar niets ! :p

Tja, dan weet ik het ook niet. Ik gebruik Proteus ook net pas een uurtje.

Ik vind Proteus helemaal geweldig. Behalve dan dat ik een optie invisible login mis, maar volgens mij onthoud ie je laatste status.
En je screenname veranderen gaat een beetje via een omweg maar alla. Deze houd ik!

Misschien handig om te weten:

je ziet pas iemands MSN avatar [u:8fc9511b2e]als je met diegene gechat hebt[/u:8fc9511b2e]. Dat hoort zo binnen het MSN protocol. Hij gaat dus niet elke keer van je hele buddy-list de avatars ophalen.

Ja nu je het zegt, dat klopt!. Kunnen we rustig van de wedstrijd genieten....

Yeah, eindelijk! *gelijk proteus aan het updaten*

ik probeer eerst proteus uit voordat ik overstap. nu zie ik in aMSN wel mijn avatar van mijn proteus account, maar zo ongeveeer 4 keer zo klein. WTF echt?! en ik zie dus in Proteus GEEN avatar bij mijn aMSN account.... behoorlijk irritant hoor en ik vind ze in Proteus ook nog 's klein.

En wat me helemaal stoort is dat ik de status van MSN niet goed kan aflezen of in kan stellen… :s

[quote:27685819e6="Strifer"]ik probeer eerst proteus uit voordat ik overstap. nu zie ik in aMSN wel mijn avatar van mijn proteus account, maar zo ongeveeer 4 keer zo klein. WTF echt?! en ik zie dus in Proteus GEEN avatar bij mijn aMSN account.... behoorlijk irritant hoor en ik vind ze in Proteus ook nog 's klein.

En wat me helemaal stoort is dat ik de status van MSN niet goed kan aflezen of in kan stellen… :s[/quote:27685819e6]

Ja het was een windonees die met mij aan het chatten was ook opgevallen. De avatars worden superklein met proteus, best vervelend. Amsn is daar net wat handiger in, maar amsn loopt in het geheel wel wat brakker (het loopt bij mij regelmatig vast!). Soms heeft het namelijk een soort CPUtime lekages ofzo, en dan draait het opeens met pieken van 95% CPU time…!