Proteus

Ik wilde net eens kijken of er een update voor het geniale programma Proteus was, toen ik de melding kreeg dat ie de server niet kon vinden. ik ging toen maar eens op [url]www.indigofield.com[/url] kijken en toen zag tot mijn grote schrik dat iemand anders hem heeft ingepikt........ weet iemand van jullie hier meer van?

Hah, ja ik schok ook even, maar het domein is gewoon nog in bezit van Justin Wood (maken van Proteus). Hij zal waarschijnlijk van hosting gaan wisselen. Niks aan de hand..

pffff. dan ga ik binnenkort maar eens kijken of z'n site veranderd is.

Misschien een domme vraag maar wat is Proteus???

[quote:d678dfe0a8="kenmasters"]Misschien een domme vraag maar wat is Proteus???[/quote:d678dfe0a8] een super msn, die ook icq en nog veeeeeeeel meer extra kan

Welke is nou beter als messenger. Proteus of Fire? Peter

ik vind proteus veel handiger!!! fire heb ik al een tijdje niet meer getest maar ik hebt nooit wat gevonden!! proteus daarintegen vind ik echt mooi! allen is het lastig dat ie helemaal begind te flippen als iemand je toevoegd aan een msn gesprek met meerdere personen! dat vind ik echt irritant. wat nog mooier zou zijn natuurlijk is ichat met msn gecombineerd... maja, dat zit er precies niet echt aantekomen

kheb n paar vraagjes over proteus hoe kun je mensen toevoegen in een gesprek? ligt het aan mij of kun je geen files verzenden/ontvangen waar worden de "chat logs" bewaard? (welke map) en telkens als iemand online komt springt proteus naar de voorgrond hoe kun je dit verhelpen?