Proton opladen

Iets voor de Belgische vrienden...

Weet er iemand of er een kaartlezer bestaat waarbij Proton kaarten online kunnen worden “opgeladen” via een Mac ? Er is daarvoor een verbinding nodig met je bank. Voor PC zijn er oplossingen genoeg… maar voor de Mac ??? :stuck_out_tongue:

Volgens mij was er enkel zo'n C-Zam dingetje van Banksys, en die vinden het niet nodig om dat ook voor mac te maken.

Jammer als we binnenkort ook allemaal met een elektronisch paspoort zitten waar we niks mee kunnen aanvangen.

Ik heb een mail gestuurd aan BankSys, maar de lezer beschikbaar maken voor Mac en/of Linux ius geen prioriteit. Dit is iets voor de Belgische regering. Die moeten hen hiertoe verplichten.

Is er iemand bereid om een petitie te starten om de regering duidelijk te maken dat er nog andere platformen bestaan dan wintel alleen? Misschien kunnen ze een applicatie ontwikkelen die platform onafhankelijk is.

Ik gebruik het nooit.

Wie van de Belgische forumgebruikers zou van deze mogelijkheid [b:69e78dea2b]wel[/b:69e78dea2b] graag willen gebruik maken ?

:stuck_out_tongue:

[quote:3fa81c05d3="barbar25"]Is er iemand bereid om een petitie te starten om de regering duidelijk te maken dat er nog andere platformen bestaan dan wintel alleen? Misschien kunnen ze een applicatie ontwikkelen die platform onafhankelijk is.[/quote:3fa81c05d3] Starten is al wat moeilijker. Meedoen zeer zeker.

meedoen wel, maar dan wel degelijk... we blazen gewoon wat stukkies belgie op en dan luisteren ze wel! :D

zo wel tof zijn, niet naar bank moeten gaan