Prullenbak in de foto's

De prullenbak “recent verwijderd” wordt na 30 dagen automatisch geleegd. Kan ik dit zelf veranderen?

Selecteer ‘recent verwijderd’ … rechts bovenaan staat knop ‘Verwijder alle’. Foto’s worden dan direct verwijderd. Denk niet . dat je het aantal dagen zelf kan aanpassen.

Nee. Dit regelen de iCloud-servers centraal. Je kunt wel alle foto’s in één keer verwijderen door Selecteer alles bovenaan aan te tappen en vervolgens rechtsonder te kiezen voor Verwijder alles.

Raymon en Williamh bedankt voor jullie antwoord. Ik wilde inderdaad het aantal dagen b.v. op “nooit” zetten. Dus die instelling is er dus niet?

Mag ik vragen waarom je een prullenmand zou willen die nooit geleegd wordt?

MacDaddy, ik wil het zelf kunnen regelen wanneer en welke foto ik verwijder. Maar goed, die optie bestaat niet dus het is goed zo.

Op het moment dat jij vanuit de camera roll een foto verwijderd, moet je hem als verwijderd zien. En dat bepaal jij. De ‘recent verwijderd’ is een soort van laatste redmiddel mocht jij per ongeluk een fotootje teveel hebben aangeklikt. Die foto’s staan al niet meer op je iPhone dan.