Prullenbak legen lukt niet/Heel weinig schijfruimte vrij

Ik heb laatst mijn foto's een keer goed gebackupd met mn externe schijf. Eerst ging het n x fout toen kopierde hij de afbeeldingen map in een map met foto's die ik voor een deel al had gebackupd. Die afbeeldingen map heb ik dus gedeled. en opnieuw gebackupd. Tot zover ging het goed. Een aantal bestanden die ik weg gegooid heb zijn beveiligd. (Ja ik heb al met leeg prullenbak veilig geprobeerd en ik heb al appeltje i gedrukt en toen het vinkje beveiligd uit gevinkt en toen opnieuw geprobeerd weg te gooien. Het lukt echter maar niet!

En dan nog iets. Het valt me op dat ik heel weinig schijfruimte vrij heb! En nu kijk ik du snet met DiskInventoryX en het blijkt dat alle bestanden die ik download NAAR mijn externe schijf ook op mn interne schijf komen! Die heb ik dus gewist!

Ik hoop dat iemand een oplossing weet voor het verwijderen van die foto’s uit de prullenbak!

:apple:

Probeer eens opnieuw op te starten en daarna met alt-knop ingehouden de prullenbak te legen.

ik kan je verhaal niet helemaal begrijpen, maar ik weet wel dat als je schijf te vol is je niet kan deleten omdat je daar schijfruimte voor nodig hebt. probeer anders beetje bij beetje de dingen te deleten die zo groot zijn dat je nog ruimte over houdt, dus heb je bijv. nog 1 mb schijfruimte over delete je dingen die kleiner zijn dan 0.5 mb.

Opgelost! Prullenbak legen met alt ingehouden heeft gewerkt! Bedankt