ps omzetten naar paden

omzetten naar paden voor adobe illustrator vanuit ps. Het klikt heel simpel. Woord selecteren omzetten naar tijdelijke vorm of die ander optie die eronder staat. Maar ik krijg maar 1 woord tegelijk eruit en moet elk woordje apart opslaan. En dan in illustrator weer bij elkaar zetten. Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Hoe moet ik nu alles tegelijk converteren en dan opslaan in een ai

ps..als in postscript neem ik aan?

omzetten naar pdf, en dan openen in illustrator, alles selecteren>tesxt outline.

OF bedoelde je dat niet?

Of ps, zoals in [b:0359777626]p[/b:0359777626]hoto[b:0359777626]s[/b:0359777626]hop?

Sorry mijn fout. photoshop cs

Waarom niet direct in Illustrator werken? Werkt zoveel makkelijker.

Ja tuurlijk is dat makkelijker. Maar wij krijgen een logo aangeleverd in photoshop. De klant heeft geen illustrator. Dus ja dan is de keuze niet zo groot.

Het makkelijkst is ff namaken. Als het logo alleen letters zijn moet je ff het logo bij [url=http://www.myfonts.com/WhatTheFont/]MyFonts[/url] laten checken welk font het is en dan ben je al een heel eind.

Vraag dan aan je klant of ie em kan opslaan in Illustrator. Niet in opslaan als, maar met [b:457836b044]export [/b:457836b044]paths to Illustrator. laat je klant het makkelijker maken voor je!

Was het leven maar zo simpel. Somige mensen weten net hoe ze hun computer aan moeten zetten, maar dan houd het ook op. Zelfs ontwerpburo's weten niet eens hoe ze lettertypes moeten omzetten naar outlines. Dus ja.

Geef ze maar de prijs door als je ze moet bewerken. En geef ze ook de prijs als ze het in illustrator aanleveren. Moet je dan zien hoe snel ze er achter willen komen hoe dat moet! Ik ken ook zulke klanten. Laat ze maar betalen voor de tijd!