PSI jabber wil niet van de schijf af :(

ok het is dan eindelijk gebeurd, vanmiddag mijn 12" powerbookje wezen halen, met tiger. heb er maanden op gewacht maar ik heb vandaag de knoop maar doorgehakt, maar nu zit ik dus met een probleem: ik had voor mijn msn account psi er opgezet, maar achteraf wil ik toch de nieuwe msn voor mac er op zetten, en heb ik het icoontje van psi jabber, naar me trash gesleept, trash leeggemaakt, maar als ik nu in spotlight psi intik kom ik in een mapje waar de installer van psi instaat en, een readme bestand en een bestand wat copying heet ofzo, nou en die krijg ik dus niet weg.

ik heb alles gelezen van de stickie hierboven maar daar ben ik niks wijzer van geworden eigenlijk.

ow en onder het psi icoontje staat: drag this to your applications folder.

ik word er eigenlijk n beetje gek van, ik hou niet van bestanden op mijn comp die ik niet weg kan krijgen.

Uh, heb je de dmg nog? Of de zip of de map waarin je 'm gedownload hebt? Gooi die eens weg dan. Anders als je psi niet meer hebt kun je de rest ook wel weg flikkeren.

zoek ze eens op met spotlight, dan command klik op het bestandje, en vanuit daar verwijderen. Uit spotlight slepen werkt niet.

Of heb je de DMG nog geactiveerd, check ff bij finder aan de linker kant, zoek de witte schijf.