PSP Sony!

Iedereen het nieuwe psp van sony kunnen bezichtigen?.... :D soort gameboy van sony maar dan playstation 2 kwalitijd op zo'n klein dingetje. Je kan er ook films op kijken en muziek op luisteren. Usb aansluiting wifi ingebouwt en meer....

Zie PSP Demonstration filmpje op http://www.gamespot.com/psp/sports/nflstreet/media.html (ik denk dat je lid moet zijn maar regestratie is zo gedaan)

BIjzonder leuk ,voral die witte psp met combinatie met ipod en ibook :stuck_out_tongue:
Zou leuk zijn als je ipod op je psp zou kunnen aansluiten.

Welke witte psp ??? Kzie alleen een witte Gameboy Advance ( tweede foto)?

Kvind hem maar niets.

• Te groot om draagbaar te zijn.
  • Te duur om overal mee naar toe te nemen.
  • Te kleine batterij. 2,5 uur vind ik persoonlijk veeeeeeel te weinig.

In een van die filmpjes is ook een witte versie van psp. trouwens...

[quote:3128d524ee]Kvind hem maar niets.[/quote:3128d524ee]

• Te groot om draagbaar te zijn. (is even groot als gameboy advance…)
  • Te duur om overal mee naar toe te nemen. (€ 250, gaat die kosten dus goedkooper dan het ipod en die neem je wel normaal gesproken toch wel me ;)…)
  • Te kleine batterij. 2,5 uur vind ik persoonlijk veeeeeeel te weinig. (10 uur gaat het baterij me…)

ook hier wat plaatjes!

[img:3128d524ee]http://www.aciddesign.nl/external/psp/psp4.jpg[/img:3128d524ee]
[img:3128d524ee]http://www.aciddesign.nl/external/psp/psp3.jpg[/img:3128d524ee]
[img:3128d524ee]http://www.aciddesign.nl/external/psp/psp2.jpg[/img:3128d524ee]
[img:3128d524ee]http://www.aciddesign.nl/external/psp/psp1.jpg[/img:3128d524ee]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik vind het wel een stoer apperaat! ben benieuwd! Een link tussen de Mac en de PSP zou i.d.d. op zijn!

Kwist niet da er ook witte bestonden :)

Stoer apparaatje or :lol:

Kben zelf ook al de trotse bezitter van een PS2 (een van de aller eerste dus zwart helaas) en een handheld in de kleur en stijl van mijn Imac is ni verkeerd 8)

Over dat te groot en te weinig batterijvermogen, groter dan een Ipod istie zeker wel maar je kan er dan ook games op spelen en films kijken dat lukt toch net niet op een Ipodje :smiley:

die batterij zal heus wel voldoende zijn en anders komt er wel een zwaardere accu voor uit.
Ik zie het niet gebeuren dat Sony een product op de markt brengt die niet helemaal kan concurreren met de GBA SP van Nintendo.

Ik zie die nieuwe PSP dus wel zitten en zeker in het wit :stuck_out_tongue:

Ja te gek een console die bij je mac kleurt. :roll:

De batterij is wel degelijk een probleem hij gaat 2 uur mee als je intesief speelt en dat is lang niet genoeg. (de GBA-SP gaat 10 tot 18 uur mee)
Een ander nadeel is dat de analoge stick (onder het kruisje) door de plaatsing heel slecht te bedienen is zonder kinderhandjes.

Verder is er volgens mij bijna geen markt voor portable gaming als concept. Het succes van de gameboy heeft nintendo behaald door zich te richten op kinderen. En de gameboy is gewoon een relatief goedkope console.
De psp is gericht op jong volwassenen en zal niet voor minder dan 500eu over de toonbank gaan.
Concureren met Gameboy is te vergelijken met Apple die Microsoft uit de markt werkt.
In amerika aleen al zijn er 25miljoen gameboyers. Dat zijn er meer dan PS2 bezitters.

Bovendien zal de psp met de release nog meer concurentie van nintendo krijgen met hun nieuwe systeem de DS die advance spellen ondersteund en dus meteen een spelassortiment van +500 titels heeft.

Ik denk dat de PSP net zoveel succes zal hebben als de Atari Linx en de NEO-GEO pocket.

Dan vergeet je wel de wereldwijde aanhang die Sony heeft op het gebied van consoles, Sony is wat dat betreft Bill echt wel te baas en Nintendo tja erg leuke games maar willen volwassene niet mobiel gamen dan?

Als je dezelfde sterke line-up krijgt als de PS2 en aankomende PS3 verwacht ik wel dat de PSP ook een succes gaat worden, zeker door de uitgebreide mogelijke heden die dit apparaatje mee krijgt.

De beperkte accu mogelijkheid zie k idd wel als groot minpunt, maar daar moet toch wel wat aan te doen zijn als Nintendo dit ook voor elkaar gaat krijgen :smiley:

En dat van die knoppe, kwil eerst wel eens zo n ding in me handen houden voordat ik daar over ga zeiken :wink:

De prijs zal ook wel snel dalen, de PS2 kostte ook 1199 gulden bij introduktie en ging al snel omlaag in prijs dus verwacht t zelfde voor de PSP

:mrgreen:

Sony is dan wel marktleider in Home Consoleland maar we hebben het wel over een compleet andere markt. De hele portable-game-markt is groter dan die van de PS2 en die is volledig met Gameboys bezet. Daar past echt geen PSP meer tussen. En voor de PS aanhang biedt de PSP niets nieuws behalve dat je 2 uur... waar kan gamen? Ik zie ze straks echt niet in de trein aan de Gran Tourismo. De "echte" PS spellen speel je thuis op je PS2

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vindt het een prachtige machine en als game en gadgetfanaat is dit voor mij een musthave. Maar ik ben er van overtuigd dat de psp net als alle andere nietgameboys ten onder zal gaan.

Over het analoge stickje schrijf ik ook uit eigen ervaring. Ik heb helaas nog niet de echte psp maar wel een 1:1 mockup.8)

Nintendo gebruikt cardridges ipv drives, daarom gaan ze zo lang mee.