PTPP GUI Probleem

Om via mijn ADSL verbinding te maken met het Internet, maak gebruik van het programmetje PTPP GUI.  Het heeft altijd prima gewerkt. Echter krijg ik nu na het invullen van mijn wachtwoord de melding: " Identiteit niet Geaccepteerd" Kan iemand mij vertellen hoe dit komt en wat ik er aan kan doen.

Bvd,

Leubie

hallo,

zou het kunnen dat uw login of loginpasswoord niet geaccepteerd wordt??

Ik heb namelijk op sommige sites problemen met paswoorden en/of loginnaam. Ik vermoed dat er ergens verkeerde signalen doorgegeven worden bij toetsindrukken ?? Mijn logins en paswoorden zijn 100% zeker correct en mijn coockies staan aan. Bij Macosx geen enkel probleem bij inloggen, bij telenet wèl problemen, bij connectix ook geen toegang, bij roxio van hetzelfde laken een broek.

Heb je een 'belgische' installatie??
Vraagje : staat er iets in  'opstartschijf'/library/keyboardlayouts??? ik vermoed dat daar eventueel het toetsenbord moet staan en dat bij sommige inloggings die belangerijk zijn???

Opgepast, dit kan ook je reinste onzin zijn hoor, ik ken er dus niks van hoor (ik probeer wel al anderhalve week om zicht te krijgen op de problematiek) maar misschien heeft het iets te maken met jou problemen

groeten

davedive

Mijn Login en passwords staan, voor zover ik kan nagaan goed. Mijn Homepage is apple.com en werkte altijd. Er is niets veranderd aan mijn toetsenbordinstellingen. IK heb een nederlandse uitvoering, ADSL via Wanadoo. ............. I am LOST

[quote:post_uid3="Leubie"]Mijn Login en passwords staan, voor zover ik kan nagaan goed. Mijn Homepage is apple.com en werkte altijd. Er is niets veranderd aan mijn toetsenbordinstellingen. IK heb een nederlandse uitvoering, ADSL via Wanadoo. ............. I am LOST[/quote:post_uid3] Heb je PPTP misschien opnieuw geinstalleerd? Bedoel je het wachtwoord in het PPTP schermpje of je beheerderswachtwoord?

Het gaat inderdaad om het beheerderswachtwoord. Er wordt wel een poging gedaan om verbinding te maken( de twee gekleurde pijltjes op het gui-logo knipperen) Daarna komt er helaas de melding dat de identiteit niet geaccepteerd wordt.....

Het beheerderswachtwoord dat je invuld zal goed zijn, het ligt aan PPTP en de instellingen daarvan. Ik denk dat je die instellingen even na moet lopen om te kijken of er misschien iets veranderd is. Ik heb dit zelf vorige week na de installatie van Jaguar en het opnieuw installeren van PPTP ook gehad en toen bleek dat ik bij de configuratie van de netwerkpoorten in Netwerk iets niet goed had staan.

Ik denk dat je gelijk hebt, maar waar stel ik dat in. De dingen die ik in kan stellen zijn login en password. Ik ben evenmkwijt waar ik dit soort dingen moet aanpassen.

Bvd,

Leubie

[quote:post_uid3="Leubie"]Ik denk dat je gelijk hebt, maar waar stel ik dat in. De dingen die ik in kan stellen zijn login en password. Ik ben evenmkwijt waar ik dit soort dingen moet aanpassen.

Bvd,

Leubie[/quote:post_uid3]
Systeemvoorkeuren en dan Netwerk.